MENI

FARMA: Gordana Bjelica nudila seks Ekremu


Gordana Bjelica otvoreno se nudila Ekremu Jevriću. Ona ga je mamila svojim bujnim grudima i zvala ga da zajedno odu ispod ćebeta. On bi rado pristao, ali se plaši supruge... 



Ekrem: Sve je s tobom u redu, samo malo sise da podigneš.
Goca: Čekaj sad ovo da ti otkopčam, šta si zapeo. E, sad ćeš da vidiš, sad ću da se skinem gola.
Ekrem: Čekaj, imaš li malu bradavicu ili onu veliku? Ja bih voleo da se ti skineš. Imaš glatko telo, a nemaš vene. Zamišljam te golu skroz. Moraš dopola da mi se skineš. J.bi ti mene ako nije tako.
Goca: Hoću, ajde.
Ekrem: Pa ti hoćeš, a ja ne smem. Ja sam tebi lepo rekao da maknemo ovoga što je sluga i da budemo u krevetu zajedno. Ali ja, bate, ne smem. Ja imam ženu.
Goca: Pa, imao si i u prethodnoj. Sa mnom ne bi imao problema, mena Igbala sigurno voli.
Ekrem: Ali ne bi te volela ako bismo nešto napravili.
Goca: Ti bi na svaki minut podizao ćebe i pozdravljao bi Igbalu. I opet se vratimo pod ćebe.

Нема коментара:

Постави коментар