MENI

FARMA: Seksi Sandra u krevetu Andrije Markovića!

Seksi Sandra pre ulaska u Farmu pričala je kako je seks ne zanima, ali i da joj niko od muške ekipe nije interesantan, međutim, vrlo brzo je završila u krevetu kod Andrije Markovića, pod izgovorom da je videla bube.

"Ja dolazim kod tebe u krevet, videla sam već sam tri bube. Mnogo se plašim buba, ja ne mogu ovo", rekla je Sandra i ušla u Akijev krevet. On se nije bunio, a Nenad Aleksić je rekao kako će sada videti njegovog mačora.

"Opaa, živele bube, sad ćeš videti njegovog mačora", rekao je Aleksić. Sandra se pravdala da ne može da podnese bube i da će se ubiti, ali Aleksić joj je poručio da ne brine.

"Ne brini, Aki ima mačora i sve bube će nestati".

Čini se da je ovo najava prve romanse na Farmi, ali ostaje da vidimo.
(Kurir)

Нема коментара:

Постави коментар