MENI

Tata Ivica Karabatić: Ponosan sam na Avin seks!

Svoj ponos i sreću Ivica Karabatić, otac hrvatske starlete Ave, nije mogao da sakrije zbog ljubavi koju je njegova ćerka doživela već prve večeri u rijalitiju „Veliki brat“, kada je, sva je prilika, upražnjavala seks sa kaskaderom Urošem Ćertićem. Ivica je povodom toga otkrio za „Alo!“ da ukoliko je Ava imala odnos, to je posledica njene zaljubljenosti u kaskadera, zbog čega joj treba dodeliti najprestižniju internacionalnu nagradu!

- Prezadovoljan sam Avinim ponašanjem u „Velikom bratu“! Sve što ona radi je spontano, jer ona ništa ne radi zbog para niti na silu. Njeno ponašanje je potpuno prirodno. Video sam da se Ava zbližila sa Urošem, on je definitivno njen tip. Ako je spavala sa njim, onda je to ljubav, to je eksplozija, bomba! To je vanzemaljski! Ona nije imala vezu godinu i po dana i ako je spavala s njim, onda se zaljubila i zato bi joj trebalo dati Nobelovu nagradu. Mada, po onom što sam ja video, ona se samo naslonila na njega, a da li je on nešto radio, ja ne znam - izjavio je Avin otac, koji smatra da je uloga koju je „Veliki brat“ dodelio Avi potpuno primerena.

Karabatić: Hoću Srbina za zeta!
Ivica Karabatić ne bi imao ništa protiv ni da se Ava uda za Uroša ukoliko je reč o pravoj ljubavi.
- Ako se desio seksualni odnos među njima, ja joj ne zameram. Meni je važna samo njena sreća. I nije mi važno to što je on Srbin, nisam nacionalista. Ako je Ava srećna s njim, neće mi biti problem ni da se venčaju. Ništa mi neće biti problem. Avu nismo vaspitali da bude nacionalista, vaspitali smo je samo da šitri pozitivnu energiju - kaže otac hrvatske starlete.
- Jeste li videli da je Ava dobila ulogu Severine u kući i to ima smisla. A ako je zaista imala seksualne odnose pred kamerama, to ništa nije strašno, pa ni Severini ništa nije falilo - kaže Ivica koji smatra da njegova ćerka više nije svesna kamera u kući „Velikog brata“.
- Avina energija je posebna, ona je puna ljubavi i verujte mi da je ona prestala da bude svesna postojanja kamera u kući. Ona je sa svima ljubazna i jedina njena greška je što možda nekome kaže: „Dušo, ljubavi“. Ona će svakome skuvati kafu, čaj, biće fina. Mada, ona ništa ne zna da skuva, verujte mi. Ja Avi apsolutno ništa ne zameram. Verujte mi da ja živim za Avu, ali ne živim njen život - tvrdi Karabatić, koji dodaje i da su joj braća blizanci Žarko i Željko veoma bliski.
- Meni je drago da su je svi tamo prihvatili, a ona će širiti samo pozitivnu energiju. Osim sa Urošem, bliska je i sa blizancima Žarkom i Željkom. Vidim da su joj i oni super - zaključio je ponosni otac.

Ava: „Nisam spavala!
“Uroš: „Je l’ te bolela ruka?“

Nakon što su bili prinuđeni da zbog odlaska u opziciju prespavaju u kombiju, Uroš i Ava došli su na raport kod Velikog Brata, koji ih je pitao kako su proveli noć.
- Bilo je fantastično. Sanjala sam veoma lepe snove i nadam se da će i večeras biti tako - istakla je starleta i dodala da dugo nije mogla da zaspi, a kaskader je na to rekao:
- Zašto, je l’ te bolela ruka? - pitao je Ćertić, koji očito zna nešto što mi ne znamo! Bilo je izgleda svašta ispod pokrivača...

Нема коментара:

Постави коментар