MENI

Ana Mihajlovski: Napustila sam Velikog brata zbog napada panike!


Kako „Pulsonline“ nezvanično saznaje, Ana Mihajlovski više neće voditi emisije koje su povezane sa rijalitijem „VIP Veliki brat“.

Iako je juče na društvenoj mreži "Tviter", Marijana Mićić postavila njihovu zajedničku fotografiju ispod koje je napisala "prerušićemo se večeras u lepotice", do njihovog zajedničkog pojavljivanja na sceni, nije došlo.

Ekskluzivno za "Pulsonline" Ana je potvrdila  informaciju i otkrila nam šta se zapravo desilo na Košutnjaku:

- Radi se o tome da jedan stilista nije hteo da pusti voditeljku na scenu 5 minuta pred početak live programa i ja sam prosto i jednostavno doživela panični napad posle koga nisam bila u stanju da radim. Ovom prilikom jedino mogu da čestitam Marijani Mićić što je tako hrabro uradila taj live posle svega, jer ja nisam mogla zaista. Ovom prilikom joj se izvinjavam što sam je ostavila na cedilu, ali moj organizam jednostavno toliku količinu stresa nije mogao da podnese i to 5 minuta pred uživo uključenje.. Zaista mi je žao - rekla je Ana za "Pulsonline"

Kako saznajemo stilista koji se brine o Marijaninom i Aninom izgledu je Darko Kostić, a od njegovog pojavljivanja te večeri na Košutnjaku nastao je pravi haos.

- Do incidenta nije došlo. Ana je imala napad panike, i to je sve što mogu da vam kažem  - rekao je Darko Kostić za "Pulsonline"

Iz produkcije „Emotion" nisu hteli da nam potvrde ovu informaciju, već su samo rekli da nemaju komentar.

Нема коментара:

Постави коментар