MENI

Farma: Ponovo umalo tuča i opet žene

Prvo je u utorak uveče Zorica Marković htela da bije Vesnu Rivas. Konflikt je nastavljen i ujutro a, sada se umešala i bivša bokserka Ljuba Pantović Subotić.





Posleponoćna igra "istine i izazova" umalo se pretvorila u fizički obračun dve folkerke, a uz jutarnju kaficu u "rat" sa Vesnom se uključila i sportistkinja. Naime, nakon što je Nazif Gljiva u utorak uveče nadugo i naširoko počeo da odgovara na jedno pitanje, Zorica ga je prekinula i zamolila da bude konkretniji i pređe na suštinu... Sve bi bilo kako treba da se nije umešala Vesna Rivas, koja je rekla kako to Zorica svima radi.

"Kome ja to radim? Kome? Sjaši s mene krmačo jedna da te ne slomim sad tu. Ne spominji mi ime krmačo jedna. Pretpela sam tvoje uvrede. Lepo sam ti rekla da ćutiš", urlala je Zorica.

"Alo, prekini da mi mlatiš prstićem", odgovorila je Vesna takođe "mlateći" prstićem što je samo još više razjarilo Zoricu.

"Ma sada ću glavu da ti mlatim! P***o jedna. Lepo sam ti rekla ne spominji mi ime više Vesna Rivas. Ovog momenta prestani", urlala je Zorica koju su farmeri jedva uspeli da zadrže da fizički ne nasrne na Vesnu.

Iako je izgledalo da se malo smirila, na njen veoma "oštar jezik" (bolje nego šaku) naleteli su i Nazif Gljiva i Era Ojdanić. "Ako ne prestanete, zvaću obezbeđenje", rekao je Era, a Zorica mu odbrusila: "Ojdaniću ne s***!"

Pogledajte obračun folkerki.

Međutim, jutarnji sastanak oko podele radnih zadataka opet je završio svađom, samo je sada glavnu reč vodila Ljuba Pantović Subotić koja je Vesni Rivas pripretila zbog pominjanja majke.

"Uvredila si moju majku što nikako nisi smela. Pomeneš li još jednom bilo šta ili koga mog, ima da ti vani nađem i mamu i brata i dete i kera i... j***ću ti majku kada izađem. Nemoj posle da bude da nisam upozorila. Lepo ti kažem da me ne pominješ više", smirenim pretećim tonom je upozorila Ljuba.

"Nisam ti uvredila majku, samo sam rekla da je rodila idiota", ironično je dodala Vesna, a onda se u svađu opet umešala i Zorica: "Iza svega što sam ti rekla sinoć stojim i ako nastaviš sa takvim ponašanjem, stvarno ću da te bijem".
(Mondo)

Нема коментара:

Постави коментар