MENI

"Larin izbor": Snimljena poslednja scena

Serija "Larin izbor" je završila sa snimanjem. Na snimanju poslednje scene okupila se cela glumačka i producentska ekipa koja je stvorila ovu uspešnu seriju.






Serija "Larin izbor" postavila je nove trendove u hrvatskoj TV industriji, kako zbog izrazito uspešnog igranog filma "Larin izbor: Izgubljeni princ", koji je povezao prve dve sezone, tako i zbog velikog broja zemalja u koje je izvežena.

"Mogu ovako potpuno sebično reći kako mislim da je meni bilo najteže od svih, jer ja sam bila Lara i nekako sam sve ovo proživljavala vrlo lično", kaže Doris Pinčić sa suzama u očima, nakon što je snimila poslednju scenu.

"Nezaboravno iskustvo, puno divnih ljudi, bila sam deo scene koja je oborila sve rekorde gledanosti, ušla u domove i srca ljudi, domaćinstva i na neki način sam srećna što sam bila i pisala istoriju", dodala je Ecija Ojdanić koja je snimanje serije napustila par dana pre Doris.

Нема коментара:

Постави коментар