MENI

Snimak zbog kojeg je razrešen Kačavenda

Četiri audio-snimka razgovora između jednog mladića i sveštenika, koji je za vladiku Vasilija Kačavendu podvodio dečake, svedoče o bludnim radnjama dojučerašnjeg vladike zvorničko-tuzlanskog. U nekoliko telefonskih razgovora, sveštenik ubeđuje mladića da se vidi s vladikom i ugovara susret u jednom hotelu.


Na poslednjem snimku čuje se i Kačavenda, koji kaže da mu je drago što je mladiću bilo "ekstra". „Blic“ je došao u posed ovog audio-snimka zahvaljujući građanima Bijeljine koji su ogorčeni ponašanjem Vasilija Kačavende kojeg je danas Sinod SPC razrešio dužnosti vladike zvorničko-tuzlanskog. Prenosimo transkript razgovora (u njemu nećemo preneti ime mladića, kao ni naziv hotela u kojem se odigrao susret).


SNIMAK 1: Sveštenik i mladić ujutro ugovaraju susret s vladikom. Jasno je da se poznaju odranije.

Sveštenik: Koliko možeš da ostaneš?
Mladić: Ne dugo.
Sveštenik: Možeš li do 12? Ti posle reci da ujutro moraš rano na fakultet ili tako nešto.
Mladić: Naravno. OK.
Sveštenik: Čujemo se oko osam, pola devet.


***


SNIMAK 2: Mladić se premišlja i u poslednjem trenutku javlja da odustaje, što je razbesnelo sveštenika.

Mladić: Smem li da pričam preko telefona?
Sveštenik: Reci, ali onako normalno.

Mladić: Neću moći (da dođem). Znači, video sam neke stvari po internetu. To je uticajna osoba (misli na Kačavendu, prim. nov.). Šta ja znam šta tu može da se desi?
Sveštenik: Budalo, biću ja tu! Neću ja tebe uvući u gluposti.
Mladić: Znam da nećeš...
Sveštenik: Znaš li koliko mi to remeti koncept! Obećao sam. Nemam sad drugo rešenje.
Mladić: Znam. Razumem...
Sveštenik: Aj, ljubim te.
Mladić: Ne mogu. Razmislio sam. I taj hotel, može neko da me vidi.
Sveštenik: Nećemo tako. Ja ću izaći pred tebe. Idemo direktno kod njega u apartman, popijemo piće i završimo priču. Videćeš kakav je lik. U hotel ulazi svako.
Mladić: Strah me je.
Sveštenik: Dođi da popiješ piće. On je lik. Učini mi to, sad nemam drugoga. Treba da te nagovaram kao neku babu? Znaš li šta si mi uradio? Sve si mi poremetio. Reći će mi da lažem (misli na Kačavendu, prim. nov).
Sveštenik je nastavio da ubeđuje mladića, koji je do kraja razgovora ostao neodlučan.


***


SNIMAK 3: Mladić se u međuvremenu predomislio...

Sveštenik: Čuješ? Mi smo u hotelu (naziv poznat redakciji).
Mladić: Imam samo 15 minuta. Imao sam probleme.
Sveštenik: Ostani kratko. Uđi u hotel i liftom se popni na drugi sprat. Mi smo sada u restoranu.
Mladić: Dobro. Krenuo sam ka hotelu.


***

SNIMAK 4: Sledeći razgovor odvija se posle susreta sa vladikom u hotelu.
Mladić (zadihan): Stavi me na diktafon (spikerfon) da kažem nešto da me čuje.
Sveštenik: Hoće da ga stavim na diktafon (obraća se Kačavendi). Reci.
Mladić: Čujete me? Bilo mi je zadovoljstvo i izvinjavam se što je ispalo ovako na brzinu. Organizovaćemo i sledeći put. Lik je ekstra.
Kačavenda: Je l’ ekstra? Drago mi je.
Mladić: Ekstra. Uopšte nisam mislio da je tako opušten i zanimljiv. Prevario sam se, priznajem.
Sveštenik: Neću te ja nasukati.
Mladić: Znam, ti si moj brat. Vidimo se. Ćao!


Sinod SPC poseduje lascivne fotografije, video i audio snimke i oko 40 svedočenja mladića i sveštenstva Eparhije zvorničko-tuzlanske. Svedočenja su o vladičinim seksualnim sklonostima, ali i o pritiscima na seksualni odnos.
Izvor: Blic

Нема коментара:

Постави коментар