MENI

VELIKI BRAT: Dirljiva ljubavna priča Maje Volk

Maja Volk je plakala u ispovedaonici dok je pričala o ljubavi svog života. "On je divan čovek, ima predivnu porodicu, ali ja ću ga čekati i ako budemo imali 95, 100 godina", pričala je Maja.





Volk je rekla da je imala 18 godina kada joj je bog dao ljubav i posle trideset godina se pokazalo da je on i dalje divan čovek i da se uopšte nije pokvario.

"Sa njim sam prvi put čula narodnjak, zajedno smo diplomirali, a raskinuli smo jer sam ja poželela da još istražujem. Potom sam se udala za njegovog drugara i s njim dobila troje dece. Posle 16 godina sam se razvela, a on se preselio u Australiju", iskrena je bila Maja.

"Međutim, posećivao je Beograd i jednom prilikom je došao u restoran u kome sa svirala. Tada smo oboje plakali. Cela kafana je plakala. U tom trenutku sam shvatila da sam ceo život promašila", rekla je Maja i zaplakala.

Нема коментара:

Постави коментар