MENI

VELIKI BRAT: I Vendi shatila da je Ava folirant i da samo glumi

Zaštitnica Ave Karabatić, Vendi, i njen momak Željko složili su se sa ostalima da starleta sve vreme glumi u kući. Sada svi takmičari "Velikog brata" tvrde da Ava nije iskrena i da ima unapred pripremljenu taktiku.



Čak i Vendi, koja je sve vreme bila na Avinoj strani, sada tvrdi da se starleta folira. Ona je u razgovoru sa nekoliko drugih takmičara izjavila da se Ava namerno ponaša neuravnoteženo.

- Ona se ne nervira zbog Željka, već zbog drugih stvari. Ona se nervira jer joj klizi igra - izjavila je Vendi.

Blizanac se složio.
- Ona ne plače zato što je moje ponašanje pogađa, nego zato što je izgubila svoju ulogu i gotova je u igri - rekao je Željko.

Milić se uključio u razgovor, potvrdivši da je i on prozreo Avin plan.
- Ja sam odmah rekao da prava glumica zna da zaplače kad hoće - istakao je on.

Žarko je dodao da je Ava započela vezu sa Željkom samo zato što zna da su parovi u rialitiju zanimljivi publici.
- Sve što mislim o njoj rekao sam u ispovedaonici. Pitala je Željka sto puta da li je voli, stalno se okreće i gleda gde su kamere - primetio je Žarko.

Vendi je priznala da je pogrešila u vezi sa Avom.
- Ja sam u početku mislila da ima nervno rastrojstvo i izbegavala sam da kažem tu tešku reč, ali onda je počela da histeriše. Više nemam argumente da objasnim zašto ona stalno plače. Branila sam je da ne bih sebi dala autogol.

Željko je otkrio da mu je Ava tražila da glume "akciju" ispod jorgana:
- Tražila je da radimo nešto eksplicitno i da se okrenemo prema kamerama. Rekao sam joj da ako nešto treba da bude između nas, da to ne treba da zna ceo Balkan.

Vendi je dodala da joj se Avin otac čini kao prevarant i da su sigurno njih dvoje udruženim snagama osmislili taktiku.

Нема коментара:

Постави коментар