MENI

Veliki brat: Sindi izbačena

Publika je odlučila da peta ukućanka koja će napustiti kuću Velikog brata bude Ivana Stamenković Sindi! - Ne mogu da opišem koliko sam srećna što ste me izbavili! Hvala ljudima koji su glasali da izađem - rekla je Sindi na samom početku razgovora sa Marijanom.

 
Sindi, Ava i Aneta dobile najviše nominacija od ukućana, dok je Maja Nikolić, odlukom "Suda“ direktno nominovana.

Milić je mišljenja da Aneta treba da napusti kuću, jer je na kraju živaca, pa je u toku noći, dok je sedela ispred ispovedaonice "dva puta rekla da svi crknu“.

Dragutin Topić veruje da će se večeras Sindi ili Aneta biti izbačene.

 - Sulejmanovo carstvo je palo i neko će platiti glavom - rekla je Marijana Mićić.

Vendi navodi da je "kvazi lisac" uništen i da je ostao samo duh, aludirajući na Avu, naravno.

Slavko Labović, ispričao je da je Maju Nikolić ostavio kako bi se dozvala pameti, te da nije zaslužila da bude njegova žena.

Veliki brat, pozvao je Maju Volk u ispovedaonicu i kako Marijana najavljuje, sprema joj se lepo iznenađenje!

Deca Maje Volk, Teodora, Milena i Mihailo, došla su u studio, a Maja ih gleda iz tajne sobe, oni su u razgovoru sa Marijanom, otkrili da su se najviše razbesneli zbog Maje Nikolić i njenih provokacija, te naveli da ih takve stvari bole.

Za ljubavnu priču, majke su znali, ali kada su je slušali kako u Kući priča o tome, opet su plakali.

Maja je suznih očiju, gledala i slušala decu, koja su joj poručila da je mnogo vole!

Ali to nije sve!

Njih troje ušli su da vide majku. Suze su tek tada potekle, Maja je pričala sa decom, i kao svaka brižna majka pitala da li idu u školu i da li je kod kuće sve uredu.

Zanimalo je i ko joj je posolio hranu, ali deca to nisu smela da otkriju. Na kraju susreta svi su zapevali.

- Jedna žena manje - rekao je Žarko, kada je Marijana pozvala nominovane ukućanke da ustanu, kako bi rekle sve najlepše jedne o drugima.

- Put do pakla je popločan dobrim namerama - rekla je Sindi za Anetu, na šta se ona samo nasemšila.

- Meni je u suštini Maja slatka i simpatična, i ja u njoj ne vidim zlo - rekla je Aneta o Maji Nikolić.

- Ava je lepi cvetić, nije kao lažni car Sulejman Veličanstveni, bez obzira na cilj i motiv mislim da ima dobro srce - rekla je Maja Nikolić  za Avu.

- Sindi je za mene jedno veliko otkriće, ona je jedna nežna dušica, izvinjavam joj se za sve ružno, a što je najvažnije, ova devojka može sve što i ja, trčati dva sata i devetnaest minuta, baš kao ja - rekla je Ava za Sindi i uputila pozdrav Beogradu, urlajući.

Linije za glasanje su zatvorene!

Ava je prva ukućanka kojoj je Marijana saopštila da ostaje, sledeća koja će nastaviti da zakuvava čorbu u Kući na Košutnjaku je Maja Nikolić.

Ostale su Sindi i Aneta, atmosfera je napeta.

 Publika je odlučila da peta ukućanka koja će napustiti kuću Velikog brata bude Ivana Stamenković Sindi!

 - Ne mogu da opišem koliko sam srećna što ste me izbavili! Hvala ljudima koji su glasali da izađem - rekla je Sindi na samom početku razgovora sa Marijanom.

 - Želim Sari da preživi ovo, ako vas neko stalno popreko gleda bez razloga kao što su one mene onda.. Nevena i Aneta su ubedljivo najviše ogovarale i moja pojava ih je iritirala - završila je Stankovićeva.
(Pulsonline)

Нема коментара:

Постави коментар