MENI

Veliki brat: Ušla Vendi, počinje frka!

Na scenu ulazi Mračna sila u pratnji Vendi. Velike ovacije publike se čuju. Ovo će biti prava senzacija! Marijana je oduševljena što Vendi ulazi! Koji je razlog ulaska?

- Ja sam došla sa dva Arhangela...Rafaelo i Uril (misleći na dva momka u kostimima Dart Vejdera koji su ušli sa njom). U kući je mesto inteligentnim ljudima. Dodala je.

- Misliš da su u kući sve inteligentni ljudi?

- Samo ću reći - muve ne ubijam iz topa i teškom artiljerijom, već muholovkom!

- Ja sam pevačica, psihoterapeut, voditelj, psiholog, psihijatar. Ja sam Vesna Vukelić Vendi! Pevala sam na najvećim mestima a i u buvarama. Snimila sam 6 cd-ova i nekoliko spotova. Film sam snimila pre pesama, sa 18 godina i zove se "Dama koja ubija".

Нема коментара:

Постави коментар