MENI

Farma: Vratile se Goca Božinovska i Vesna Rivas!

Miki napustio rijaliti, produkcija prekršila pravilo i vratila Božinovsku i Rivasovu na imanje u Lisovićima, jer je publika vršila pritisak.



Burna nedelja je kulminirala, tučom, psovanjem i čupanjem između Goce Božinovske i Vesne Rivas, pa je Mikijev izlazak prošao nekako nezapaženo.

A onda se dogodio neverovatan obrt i produkcija je rešila da vrati Gocu i Vesnu nazad. Samo je publika trebalo da "potvrdi" svojim glasovima.

Kada su zakoračile u studio, publika je Gocu "počastila" aplauzom, dok je Vesnu izviždala. Obe su pričale o incidentu koji se dogodio, ali i o tome kako ih je "narod dočekao napolju".

"Negde oko osamdeset ljudi me je dočekalo u dvorištu, da mi pruži podršku. Celu noć su prijatelji dolazili da me zagrle, poljube, novinari su zvali neprestano", pričala je Goca, a publika je svaki njen odgovor podržala aplauzom.

Obe pevačice su se složile da su preterale i nekima dale loš primer, ali da se ne stide svojih postupaka.

"Ja sam se branila. Pogledala sam snimak nakon izlaska i nisam kriva, jer ona je mene napala", počela je Goca. Iz početka je Vesna je samo zurila, a onda je počela da joj upada u reč, pa je delovalo da će se možda opet potući. Mada se Goca nije dala…

"Celu noć nisam spavala. Glava me još uvek boli, danas sam punu šaku kose bacila, jer me je gospođa jako počupala", rekla je Božinovska, na šta joj je Rivasova odbrusila da je "nije čupala i da ona nema pojma, jer je bila pijana i dopingovana od nekih Meminih lekova!".

Najveća svađalica ovogodišnje Farme je mirnim i iritirajućim glasom, ponavljala priču o svojoj deci i porodici i kako je ona zapravo povređena, jer joj je "bridela kost" od Gocinog udarca.

Nakon objave da će produkcija pokušati uz pomoć publike da ih vrati nazad na imanje, obe su se nasmešile, govoreći kako su "im misli i srca još uvek u Lisovićima".

Pošto je potvrđeno da se vraćaju na imanje, voditeljka ih je zamolila da se rukuju što su i učinile, i ako se Goca zaklela da neće nikada više progovoriti sa Vesnom.

Нема коментара:

Постави коментар