MENI

Garfild slavi 35. rođenda

Strip junak Garfild ugledao je svetlost dana 19. juna 1978. godine, u stripu Džima Dejvisa. Pojavljivao se i  u popularnoj TV seriji, a dva puta je zablistao i na velikom platnu u filmovima koji su zabeležili veliki finansijski uspeh.

Dejvis je krajem sedamdesetih došao na ideju da napravi strip o buckastom, lenjem mačoru čiji se svet vrti oko odmora i lazanja. Kada je trebalo da izabere ime za svog junaka, dugo je razmišljao, a onda je izabrao ime svog dede Džejmsa Ej Garfilda Dejvisa.

Ideja se dopala urednicima brojnih časopisa, pa je tako prvo izdanje stripa štampano u više od četrdeset novina. Od tada je Garfild postao najviše distribuirani strip na svetu, pojavljujući se redovno u više od dve i po hiljade publikacija.

Svojevremeno se pojavljivao i na malim ekranima u popularnoj televizijskoj seriji, a dva puta je zablistao i na velikom platnu u filmovima koji su zabeležili veliki finansijski uspeh.

Ako se pitate zašto ceo svet voli Garfilda, pročitajte samo neke od njegovih nezaboravnih izjava:

· Gladan sam, dakle postojim.

· Ako hoćeš da izgledaš mršavije, druži se sa punijim ljudima.

· Nisam previše debeo, ja sam previše nizak.

· Nikad ne veruj mački koja se smeje.

· Nisam haotičan. Ja sam izazov za organizatore.

· Jedem previše jer sam u depresiji, a u depresiji sam jer jedem previše. To je začarani krug... I trebale su mi godine da ga dovedem do savršenstva!

· Sada ću pristupiti dijetalnom obroku koji se sastoji od jednog lista lagane sezonske zelene salate i... četvrtine tegle majoneza.

· Samo jedem i spavam. Jedem i spavam. Jedem i spavam. Mora da postoji nešto više od toga u životu jedne mačke. Ipak, nadam se da ne...

· Svako može da vežba... ali je za ovakvu letargiju potrebna disciplina.

· Jedi svaki obrok kao da ti je poslednji.

· Kada se spusti nivo lazanje u mojoj krvi, postajem zao!

· Mrzim ponedeljak.
(Daily Telegraph)

Нема коментара:

Постави коментар