MENI

Devojke iz Srbije drogirane u Grčkoj na prevaru?

Devojka A.M. (22) iz Beograda ni u najgorim noćnim morama nije sanjala da će umesto sunčanja i provoda na grčkom ostvru Lefkada proživeti pravi pakao, koji ju je gotovo koštao života. Ona se u Beograd umesto sa lepim uspomenama, vratila drogirana i završila je na psihijatriji...

A.M. bezbrižno je otputovala na letovanje na Lefkadu preko poznate beogradske agencije koje organizuje putovanja namenjena pre svega mladima i studentima, i sa svakodnevnim žurkama i provodom u ponudi.

Nakon deset dana letovanja, devojka se vratila u katastrofalnom stanju.

Pored ove devojke prijavljena su još dva gotovo istovetna slučaja das u u krvi srpskih turistkinja koje su se vratile s letovanja nađene velike količine amfetamnina, pišu "Naše novine".

O slučaju A.M. novinare je obavestio je njen prijatelj, kako bi upozorio i druge mlade devojke na opasnosti koje vrebaju.

"Po dogovoru sam otišao na aerodrom jer su njeni roditelji u tom trenutku bili sprečeni. Prvi šok doživeo sam kada sam ugledao svoju dugogodišnju drugaricu koja me nije čak ni prepoznala.

Odmah sam shvatio da nešto nije u redu, pa sam odlučio da je odvezem svojoj kući dok joj se roditelji ne vrate kako ne bi bila sama", priča sagovornik. On objašnjava da mu se ona požalila na strašan bol u bubrezima.

"Podigao sam joj majicu i video užasne modrice po telu. Skamenio sam se od straha, a ona mi je samo ponavljala neke potpuno nepovezane činjenice. Odmah sam je odvezao u Urgentni centar i pozvao njne roditelje, jer sam shvatio da se situacija otela kontroli", navodi on.

U Urgentnom centru lekari su utvrdili da nesrećna devojka u krvi ima ogromne količine amfetamina, kog je vrlo lako moguće rastvoriti u tečnosti ili bilo kakvom piću. Tek tada je svima postalo jasno šta se sa ovom devojkom dešava.

Njen prijatelj objašnjava da je A.M. devojka koja nikada nije ni cigaretu zapalila. "Prvo joj je otkazao bubreg, a potom je nekoliko dana bila potpuno bez svesti. Kada se probudila, smestili su je na odeljenjue psihijatrije u drugoj bolnici, na kojem , čak i sada, nakon više od tri nedelje i dalje boravi", objašnjava sagovornik.

Osim ovog slušaja, treba navesti devetnaestogodišnjeg studenta koji je otišao na putovanje sa društvom. Kada je izlazio iz diskoteke nije smeo da skloni pogled sa svojih drugarica koje su bile okružene nepoznatim muškarcima koji su im bukvalno "šakom i kapom" delili piće.

Direktorka Specijalne bolnice za bolesti zavisnosti u Drajzerovjoj Jasna Daragan Saveljić kaže da su posledice uzimanja prevelike količine ove droge vrlo ozbiljne, pa čak i kobne po život.
(Mondo)

Нема коментара:

Постави коментар