MENI

HAARP je kriv što je Srbiju zaobišla kiša?!

Neka mi neko objasni zašto je Srbiju zaobišla kiša, sada kada je usevima najpotrebnija, a nevreme je pogodilo ceo region i meteorolozi su najavljivali padavine, kaže predsednik “Ekološkog pokreta” Novi Sad Nikola Aleksić.

Predsednik “Ekološkog pokreta” Novi Sad Nikola Aleksić tvrdi da sistem HAARP, koji je zvanično ugašen na Aljasci, i dalje intenzivno radi i preko svog predajnika u Beljini, u opštini Barajevo, utiče na klimu i svest ljudi kako u Srbiji, tako i u okolnim zemljama.

“Idiotsko je objašnjenje da je HAARP, koji nije ništa drugo nego sistem kontrole uma, ugašen zbog nekoliko stotina hiljada dolara duga. On intenzivno radi. Neka mi neko objasni zašto je Srbiju zaobišla kiša, sada kada je usevima najpotrebnija, a nevreme je pogodilo ceo region i meteorolozi su najavljivali padavine”, napomenuo je Aleksić.

On je naglasio da je prisustvo sistema HAARP neupitno i da se njegov štetan uticaj, osim na klimu, najviše odrazio na ponašanje ljudi u Srbiji, koji su u stanju “letargijskog sna”. On je istakao da vlast u Srbiji do 27. septembra treba da izađe pred javnost sa istinom o sistemu HAARP i jasnim dokazima “da ga nema”.

“Ovaj genocid se mora završiti do 27. septembra. Najavio sam opštenarodne proteste za 28. septembar, a ako ih zabrane - doći ću sam i ostati dok me ne sklone”, poručio je Aleksić.
(Alo!)

Нема коментара:

Постави коментар