MENI

Ceca Ražnatović u Nišu pred 20.000 fanova

Pevačica Svetlana Ražnatović Ceca održala je sinoć nezaboravan koncert pred na platou u Niškoj tvrđavi pred oko 20.000 uglavnom mlađih fanova iz Niša, gotovo svih mesta jugoistočne Srbije, ali i fanova iz Bugarske i Makedonije.

Pevačica je koncert otvorila numerom "Nevaljala", a zatim se obratila publici:

- Dobro veče Niš, moj voljeni grade, dobro veče moja najlepša južna Srbijo! Hvala vam što ste došli na moj koncert, obećavam da večeras nema spavanja - poručila je Ražnatovićeva sa bine a zatim otpevala numeru “Lepi grome moj”.

 Ceca je pevala nove hitove sa aktualnog albuma “Poziv”,  ali i neke od starijih pesme koje je niška publika horski pevala sa njom. Nišlijama su se posebno dopale pesme “Kukavica”, “Beograd”, “Idi dok si mlad”, “Dokaz”.

Tokom koncerta, koji je trajao skoro tri sata, bile su blokirane sve ulice u okolini Tvrđave.
(Blic)

Нема коментара:

Постави коментар