MENI

Lane Gutović otkrio identitet Šojića!

Milan Lane Gutović (64)  otkrio je da ga je za ulogu Srećka Šojića inspirisao zidar koji je davnih godina krečio njegovu školu. Zvao se Toma i govorio je dijalektom kojim se govori u Pirotu, kaže Gutović

- Voleo me je i uz krečenje stalno nešto pričao. Ne sećam se tema o kojima smo razgovarali, ali sam upamtio njegovo karakteristično ć - kaže Gutović.

“Tesna koža”, baš kao i “Povratak otpisanih”, “Pozorište u kući”, “Bolji život”, “Vruć vetar”... koliko god se reprizirali, uvek imaju visoku gledanost i zapravo su omiljene serije u celoj regiji. Projekti su to, priča Gutović, koji su i pre bili jako gledani, pa nema razloga da tako ne bude i 30 godina posle. Reprize u Gutoviću ne bude nostalgiju.

- Moje su emocije u vreme premijernog izvođenja bile vezane uz honorar, a sada su pretrpele metamorfozu i vežu se za plaćanje tantijema za repriziranje - priča glumac. Sedamdesete i osamdesete pamti po silnom radu jer do tada je iza sebe već imao pedesetak filmova, ali i po druženjima rasterećenima od egzistencijalnih briga. Od svih kolega s kojima je radio najdraže mu je bilo da snima s pokojnim Mišom Žutićem. U glumačku A ligu izbacila ga je uloga Vladimira u pozorišnoj predstavi  “Pučina” Branislava Nušića.  Od bezbroj anegdota sa snimanja voli da prepriča jednu sa snimanja “Bele lađe”.

- Imali smo u jednoj od epizoda sledeći tekst: ‘Šta je ovo?’ ‘Crno grožđe.’ ‘Kako crno kada je crveno?’ ‘Naravno da je crveno kada je zeleno!’ Gutović radi od kada zna za sebe i navikao je, kaže, da traži sve elemente od kojih se sastoji život. Tako je u rad “spakirao” i druženje i rasterećenje i brige. Sve ide u opis posla. Iako je napunio 67 godina, omiljen je u mlađem društvu. Njegove duhovitosti nisu rezervirane samo za kamere, glumac nerijetko svojim šalama diže atmosferu društva. Poznat po bogatom humoru i britkom jeziku, Gutović ipak iznenađuje kad kaže da u mladosti nije radio veće ludosti.

Iza njega su dva braka u kojima je dobio troje dece. Najstarija ćerka Milica je balerina koja je poput oca izgradila i glumačku karijeru. Iz drugog braka s balerinom Biljanom, od koje se nakon deset zajedničkih godina rastao prošle godine, ima dva sina - Janka i Spasoja.

Lane je priznao da nikada nije previše uzmicao pred ženama “jer, kada se nekoj ženi dopadneš, male su šanse da joj izmakneš”.

- Nikada nisam imao devojku iz Zagreba, ali možda nije kasno. Osamdesetih sam radije išao u Prag. Tamo sam imao devojku. Ali kada se nekoj ženi svidiš, tvoje šanse da izmakneš veoma su male. Činjenica je da se nisam mnogo ‘izmicao’, jer su me uvek više zanimale žene kojima sam se svideo, nego neka lepotica koja je prema meni ravnodušna - rekao je Gutović.
(Kurir)

Нема коментара:

Постави коментар