MENI

Lekari u čudu: Trudnica nosi 13 dece!

Lekari u Iraku ostali su u čudu kada su na ultrazvuku trudnice u ranim četrdesetima videli čak 13 fetusa. Prvi testovi su pokazali da je četvoro dece mrtvo, srca im ne kucaju. Ostali su u dobrom stanju, rekao je dr Mikdam Al Jabouri, specijalista u iračkoj bolnici Takret.


Žena je tokom braka rodila sedmoro dece, od kojih su dvoje blizanci, a poslednje dete je imala pre pet godina. Upravo tokom tih poslednjih pet godina više nije mogla da zatrudni pa se njen suprug oženio drugom ženom.

On je ispričao da je istovremeno i srećan i zabrinut.

"Vrlo sam srećan zbog ženine nove trudnoće, a isto tako sam zabrinut kako ću se brinuti o njoj i da očuvamo ovaj milostivi dar", rekao je.

"Bilo mi je veliko iznenađenje da mi žena nosi 13-oro dece i sada nastojim da organizujem posebnu negu za nju jer bih, posle njenog porođaja mogao da postanem jedini otac na svetu koji ima toliki broj blizanaca."

Ali, ova rizična trudnoća je već ostavila neke posledice.

"Prvi testovi su pokazali da je četvoro dece mrtvo, srca im ne kucaju. Ostali su u dobrom stanju", rekao je dr Mikdam Al Jabouri, specijalista u iračkoj bolnici Takret.

"Majčino zdravlje je isto u redu, ovo je jedan od najređih slučajeva trudnoće u istoriji. Ali, očekujemo da će još dece umreti u naprednoj trudnoći i da će deca koja dožive porođaj biti vrlo malena", dodao je dr Al Jabouri.

Нема коментара:

Постави коментар