MENI

Brankica Stanković: “Insajder – moja priča”, sve o čemu je moralo da se ćuti (VIDEO)

Brankica Stankovic je napisala knigu u kojoj ni imena ljudi ni mesta radnji nisu izmenjena. Knjiga "Insajder, moja priča" je iskreno i potresno svedočanstvo o tome kako je fizički i psihički preživela period u kojem je mreža osoba planirala njenu likvidaciju, gde je sve morala biti skolonjena i kako je uspela da sačuva emisiju Insajder.




Veran Matić, glavni i odgovorni urednik Informativnog programa B92, kaže da sva saznanja svih ovih godina nisu smela da izađu u javnost

- Prvo ona nije mogla o tome da priča javno. O svemu onome što joj se događa, koje su to pretnje… Vrlo često je osećala i neku vrstu neverice od strane kolega. Sa druge strane, ja sma imao problem što sam vrlo često i od nje više stvari znao, pokušavao da razumem, dobijao sve više informacija. Takođe nisam smeo ni njoj da govorim, ni da upotrebim javnost kao zaštitu – kaže Matić.

Brankica Stanković neće davati intervjue povodom izlaska knjige, jer smatra da je sve što je imala da kaže napisala i da će javnosti mnoge stvari biti jasnije, kada budu saznali činenice o kojima je na zvaničan zahtev morala da ćuti.

Serijal Insajdera “Energetski (ne)sporazum” nastavlja se večeras. Treća epizoda Insadera emituje se u 21, 45, odmah nakon emisije “Insajder – moja priča”

-Knjiga je veoma iskrena, otvorena, i ima veoma ozbiljni dokumentovani deo kada je reč o samoj ugoroženosti. Mislim da ova kniga takođe može da predstavlja neku vrstu preokreta u životu autorke Brankice Stanković – dodaje Veran Matić.

Knjiga bi, prema mišljenju Verana Matića, trebalo da posluži i kao izvor tema za druge novinare, ali i da bude alarm za poboljšanje položaja novinara uopšte.

Knjigu Brankice Stanković u izdanju Samizdata B92 od sutra možete naći na kioscima širom Srbije ili naručiti na internet strani shop.b92.
(B92)

7 коментара:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    ОдговориИзбриши
  2. Током моје потраге за ГООГЛЕ-ом како бих добио свог бившег љубавника од кога ће се развести, наишао сам на овог дивног мушкарца званог ДР.АГБАЗАРА који је обавио леп посао помажући ми да вратим свог разведеног мужа у року од 48 сати .. Никад не верујем у то такве ствари могу бити могуће, али сада сам то живо сведочење о томе јер је АГБАЗАРА ТЕМПЛЕ заправо вратио мог љубавника, Ако још увек сумњате зашто да не контактирате ДР.АГБАЗАРА ТЕМПЛЕ на е-маил: ( agbazara@gmail.com ) ИЛИ он на WhatsApp +2348104102662, Онда вам обећавам да ћете после 48 сати имати разлога за славље попут мене

    ОдговориИзбриши
  3. Ovim putem zelim.da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu obratite joj se ja sam joj veciti duznik njen broj viber wcp +381616418057

    ОдговориИзбриши
  4. Dobar dan.Za ovu zenu je dovoljno reci par reci. Prava pomoc,sigurni efekat ,definitivno smisao njenom zivotu je da pomognem drugima,i dan danas u kontaktu,prijatelj,savet i pomoc u svakom trenutku. Evo skoro godinu dana od kako sam joj se javila i kako mi je pomogla (vratila decka kojim sam sada u braku) kako je rekla tako je i bilo .Nije trenutna pomoc evo i dalje traje isto kao sto je prvog dana. Nista vise od toga necu reci. U ostalom se sami uverite. Viber
    +381 60 30 01 161

    ОдговориИзбриши
  5. Dobar dan.Za ovu zenu je dovoljno reci par reci. Prava pomoc,sigurni efekat ,definitivno smisao njenom zivotu je da pomognem drugima,i dan danas u kontaktu,prijatelj,savet i pomoc u svakom trenutku. Evo skoro godinu dana od kako sam joj se javila i kako mi je pomogla (vratila decka kojim sam sada u braku) kako je rekla tako je i bilo .Nije trenutna pomoc evo i dalje traje isto kao sto je prvog dana. Nista vise od toga necu reci. U ostalom se sami uverite. Viber
    +381 60 30 01 161

    ОдговориИзбриши
  6. Dobar dan.Za ovu zenu je dovoljno reci par reci. Prava pomoc,sigurni efekat ,definitivno smisao njenom zivotu je da pomognem drugima,i dan danas u kontaktu,prijatelj,savet i pomoc u svakom trenutku. Evo skoro godinu dana od kako sam joj se javila i kako mi je pomogla (vratila decka kojim sam sada u braku) kako je rekla tako je i bilo .Nije trenutna pomoc evo i dalje traje isto kao sto je prvog dana. Nista vise od toga necu reci. U ostalom se sami uverite. Viber
    +381 60 30 01 161

    ОдговориИзбриши
  7. Ostavio me decko , plakala sam stalno, povredjena sam bila ,htela dam da se ubijem. Pozvala sam zenu koja se bavi ljubavnom magijom i VRATILA GA JE ZA 3 DANA
    KO IMA LJUBAVNIM PROBLEMA, ZNAM KAKVE SU TO MUKE, NEKA POZOVE +381616356923

    ОдговориИзбриши