MENI

Dešifrujte ženski jezik: Jedno misle a drugo govore!

Ženski mozak funkcioniše drugačije od od muškog. Čak i kada vam se čini da imate posla sa pravim anđelom, neka đavolica joj ne da mira. Izgovara jedno, misli nešto potpuno drugo. Ako želite da saznate šta joj je na umu, evo male pomoći.

Mali rečnik ženskih fraza:

Možda - Ne dolazi u obzir.

Žao mi je – Zažalićeš zbog ovoga.

Trebalo bi da – Ja želim.
Foto-ilustracija: Foter.com / Aleksandr Slyadnev

Foto-ilustracija: Foter.com / Aleksandr Slyadnev

Slobodno uradi tako – Nemoj to da radiš.

Nisam ljuta – Naravno da sam ljuta, kretenu.

Želim romantiku, ugasi svetla – Ne želim da mi gledaš celulit.
Foto-ilustracija: Freedigitalphotos.net / imagerymajestic

Foto-ilustracija: Freedigitalphotos.net / imagerymajestic

Trebaju nam nove tapete –  I novi podovi, novo kupatilo, nove zavese i sve ostalo.

Radi šta hoćeš – Platićeš mi za ovo.

Moramo da razgovaramo – Moram nekome da se ispovedim.
(Telegraf.rs/Macho)

Нема коментара:

Постави коментар