MENI

Žene otkrivaju zašto varaju muževe

Da li ste znali da postoje određene karakteristike žena sklonih prevarama? Prema nedavnom istraživanju, one su visokoobrazovane, obično u dobu između 20 i 35 godina i obavljaju kancelarijski posao... Istraživanje je podstaklo još jedno istraživanje kako bi se došlo do saznanja zašto žene varaju svoje muževe.

Ostale karakteristike žena sklonih preljubi su: inteligencija, smisao za humor, koketnost, a smatraju se i iskrenim. Barem je tako pokazalo istraživanje. No, verovatno svako od nas poznaje takve žene i one nisu preljubnice.

Ovo istraživanje je pokrenulo još jedno istraživanje - koji su to razlozi koje žene, koje su u ozbiljnoj vezi ili braku, teraju na preljubu. Evo nekih razloga koje su žene otvoreno navele kao razlog svojih preljuba u jednoj anketi sprovedenoj na internetu:

1. “On je mene prvi prevario.”

2. “Mnogo se ugojio. Volim ga, ali seksualna privlačnost je nestala.”

3. “Muškarac s kojim sam počinila preljubu učinio je da se osećam onako kako moj suprug nije već godinama učinio.”

4. “Želela sam pustolovinu.”

5. “Osećala sam se zarobljena u braku u kojem nisam htela da budem.”

6. “Moju maštariju je smatrao čudnom, bilo mi je nprijatno opet da ga pitam.”

7. “Bilo mi je dosadno do ludila.”

8. “Nismo vodili ljubav više od godinu dana.”

9. “Nakon svih tih godina koje smo proveli zajedno više smo bili prijatelji nego ljubavnici.”

10. “Bilo je zabavno i uzbudljivo.”

11. “Mom suprugu više nisam poželjna, htela sam opet da se osetim poželjnom, seksi i obožavanom.”

12. “Nikad ne inicira seks i više ga zanimaju video igrice.”

13. “Iskreno, trebao mi je razloga kako bih okončala svoj brak.”

14. “Htela sam supruga da načinim ljubomornim.”

15. “Nisam mu više bila seksi.”

Izvor: hot.hr

Нема коментара:

Постави коментар