MENI

Penis ili vagina - koji polni organ je bolji? (VIDEO)

Portal BuzzFeed tražio je od grupe ljudi da kažu sve što misle na temu "koji polni organ je bolji – penis ili vagina". S obzirom na temu debata je bila prilično napeta i uzbudljiva, a kao "pobednik" je - izašla vagina. Pogledajte neke od prednosti koje su učesnici istakli na zadate teme.



Vežbanje


Žene:

- Ne znam za vas, ali da mi se nešto sve vreme klati dok vežbam, ne znam, to mi ne bi bilo prijatno.
- Tokom vežbanja vam je sve sakriveno unutra tako da nemate nikakvih problema.

Muškarci:

- Nikada nisam imao probleme sa penisom tokom vežbanja.



Odlazak u toalet


Žene:


- Ovu rundu dobijaju muškarci pošto je njima znatno lakše kada moraju da idu u toalet.

Muškarci:

- Redovi su kraći a i ukoliko postoji red uvek možemo da izađemo napolje.
- Ceo svet je naše igralište, možemo to da obavimo gde god želimo sve dok u pitanju nije mesto gde se deca igraju.

Orgazmi


Muškarci:

- To je barem prosto, dajte mi dva minuta i internet i sve će biti gotovo za 2 minuta.
- Muškarci znatno češće doživljavaju orgazam.

Žene:

- Vagine mogu da imaju multiple orgazme.
- Kada žene imaju orgazam, on traje znatno duže od muškog.

Higijena


Muškarci:

- Penise je vrlo lako čistiti.
- Samo pola minuta pod tušem i spremni smo da izađemo napolje.

Žene:

- Vagina je kao mačka – sama se čisti.
- Mi ne moramo na obrezivanje kako bismo bile "čiste".

| BuzzFeed,  Foto: Image courtesy of digitalart / FreeDigitalPhotos.net

Нема коментара:

Постави коментар