MENI

O ovome Ceca Ražnatović nikad nije pričala!

IgreKlik - Igrice online
Foto: Facebook
Ceca Ražnatović odškrinula je vrata svog velelepnog doma od petsto kvadrata, smeštenog u kiparksom letovalištu Aja Napa, i za televizijske kamere. Tamo je ugostila ekipu emisije Ekskluziv u kojoj ćete reportažu iz Cecine vile moći da pogledate u dva nastavka.



Prvi je na programu u ponedeljak 1. septembra, a drugi sutradan, 2. septembra, od 18.20 sati na TV Prva.

U atmosferi prelepog morskog ambijenta popularna pevačica govorila je o porodici, begu od stresnih situacija, pričama da je sinu Veljku zabranila izlaske i ukinula džeparac i odluci da kupi kuću na Kipru u čemu joj je pomogao bivši dečko Romane Panić, advokat Fotos Pitađis. U sklopu imanja koje poseduje nalazi se i crkvica koja svojom lepotom naročito budi pažnju turista.

-Crkva je bila izgrađena kada sam kupila nekretninu i prodavala se u sklopu placa koji sam kupila 2006. godine – rekla je Ceca za Ekskluziv i otkrila da se nakon višenedeljnog posta pričestila na Veliku Gospojinu.

-Postila sam i ceo Petrovdanski post pa mi ni ovaj Velikogospojinski nije teško pao. Svaki post me duhovno i fizički preporodi – dodala je popularna pevačica u razgovoru za Exkluziv.

Izvor: pulsonline

Нема коментара:

Постави коментар