MENI

Da li vaša partnerka mašta o drugim muškarcima?

Ljudskim bićima su stalno potrebne novine i uzbuđenja - kaže Vendi Volš, kanadsko-američka novinarka i psihoterapeut. - Seksualne fantazije pomažu vašoj devojci da napravi te novine u svojoj glavi, a ne u krevetu.

Foto: Takmeomeo/pixabay.com


















Prema češkim istraživanjima, ček 72 procenta žena, koje su u dugim emotivnim vezama, fantaziraju o drugim muškarcima, koje poznaju.

Proučavanje sa Univerziteta u Vermontu otkriva da duže veze najčešće označavaju veće i učestalije lutanje uma i fantaziranje o drugim muškarcima.

Pre nego što vas potpuno obeshrabre ovi podaci, imajte na umu ipak da požuda vaše devojke za drugim muškarcima ne mora nužno da označi i krah vaše veze. Ne postoje naučni podaci koji dokazuju da njeno razmišljanje o preljubi i seksu sa drugim muškarcem znači da će ona to i uraditi.

Fantazije su jednostavno samo način da zadovolji svoj primitivni seksualni nagon, a da ostane iskrena i verna vama.

„Ljudskim bićima su stalno potrebne novine i uzbuđenja.“, kaže Vendi Volš, kanadsko-američka novinarka i psihoterapeut. „Seksualne fantazije pomažu vašoj devojci da napravi te novine u svojoj glavi, a ne u krevetu.“

„Fantazije su samo jedna stvar koja pomaže održavanju monogamije“, kaže Volš.

Uostalim i muškarci rade ovo isto. Prema studiji iz Vermonta, 98 procenata muškaraca zamišlja da ima seks sa drugim ženama (a za preostala dva procenta sumnjamo da su lažovi).

„Ne brinite.“, poručuje Pol Hokmejer, bračni terapeut. „Cenite činjenicu da je vaša devojka uzbuđena i da žudi za bogatim, raznovrsnim i zanimljivim seksualnim životom.“, savetuje Hokmejer.

Zapamtite da su fantazije samo način da se održi seksualno uzbuđenje u dugim vezama.

„Ponekada kada su parovi dugo zajedno, oni toliko dobro poznaju tela svojih partnera da iznova i iznova sviraju po jednim te istim žicama.“, kaže Volš.

Autor: Menshealth.rs

1 коментар:

  1. Moje ime, Isabella Ethan Nakon 12 godina braka, suprug i ja smo se na ovaj ili onaj način posvađali sve dok me konačno nije napustio i preselio u Kaliforniju kako bi bio s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život završio i da su moja djeca mislila da više nikada neće vidjeti svog oca. Pokušala sam biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla kontrolirati bol koja mi je mučila srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolovima jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek bih poželjela da mi se vrati, zaista sam bila uzrujana i trebala mi je pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi doktor Alaba mogao pomoći njegovu bivšem povratku. Pa sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i tada mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije suprug me stvarno nazvao i rekao mi da mu i djeca jako nedostaju, tako nevjerojatno !! Pa se vratio tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koju je nanio meni i djeci. Naš je brak bio jači nego prije, sve zahvaljujući dr. Alabiju. On je toliko moćan i odlučio sam svoju priču podijeliti na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćan čarobnjak. Uvijek ću se moliti da dugo živi pomažući svojoj djeci u vrijeme potrebe, ako ste ovdje i trebate bivšu leđa ili vam je muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah se obratite ovom moćnom pravopisnom kotaču. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber putem njegovog kontakta ispod +1 (580) 373-2215 Hvala dr. ALABA.

    ОдговориИзбриши