MENI

Kim Kardašijan otkriva zašto se slikala gola

Foto: Instagram/kimkardashian
Svi se pitaju zašto joj je trebalo da bez trunke odeće na sebi pozira znajući da će njene gole fotografije obići svet?! I to posebno pošto je postala i majka...Kim Kardašijan je odlučila da razreši te dileme javnosti. I - sve je objasnila...

Gostujući na televiziji u Australiji, Kim Kardašijan je objasnila da su njene fotografije bile „umetnički“ projekat, kao i da ih je snimila za sebe.

- Gledala sam snimke iz našeg rijalitija ’U korak s Kardašijanovima’ kada sam bila trudna u osmom mesecu. Tada sam pogledala svoje sestre i rekla im da ću se slikati gola čim smršam. Sada sam dobila priliku da radim fotografom Žanom-Polom Godeom koji inače fotografiše gola tela, tako da mi je čitava ta saradnja laskala jer je on legenda. Za mene je to bio čin samopouzdanja“, objasnila je Kim.

"Ne želim da govorim drugima šta bi trebalo da rade, ali osećam se pozitivno i jako dobro u svojoj koži. Volim kako su ispale fotografije i nadam se da se drugima sviđaju“, zaključila je.

Podsećamo, Kim Kardašijan pozirala je za zimsko izdanje časopisa Paper, i to za čak dve naslovne strane.

"Dali smo sebi jedan zadatak – da vam pokvarimo Internet. Mislimo da nema boljeg saučesnika za to od Kim", nave suli u tom časopisu.

Već sutradan je časopis na internetu objavio fotografiju na kojoj Kim pozira potpuno gola i to spreda. Na fotografiji joj se vidi, dakle, apsolutno sve - od poprsja, koje smo takođe već mnogo puta videli, do međunožja koje je u potpunosti depilirano.

U pitanju su dodatne fotke sa snimanja, a na njima se Kim potpuno obnažila i bez cenzure pokazala baš sve.
Prema rečima urednika magazina, Mikija Bordmana, upravo je starletina ideja bila da se fotografiše potpuno gola.

"Mi smo hteli da napravimo naslovnicu na kojoj bi joj se samo malo videla guza, ali ona je insistirala da se skine gola. Ostalo je istorija", rekao je Bordman.

Нема коментара:

Постави коментар