MENI

Žene koje obožavaju seks otkrile svoje tajne!

Додајте натпис
Od seksi maštarija, vruće masturbacije, zločestih priča, orlnih igrica, solo igračaka... do egzibicija u krevetu tokom glavnog dogadjaja...  Devojke koje vole seks i uživaju u njemu otkrile su tajne pomoću kojih ostaju u "formi". Ne mislimo pri tome samo na gipkost. Ovo su njihova iskustva!



Budite spremne


"Tri puta nedeljno vežbam jogu. Ponosna sam što mogu da izvedem nezamislive pokrete i poze. Ako ništa drugo partner će me pamtiti po tome."

"Tokom dana iskoristim neko vreme na maštanje o seks, pa čak i na poslovnom sastanku. To me održava u nekom srećnom uzbuđenju, čini me srećnom i daje mi energiju za seks kad stignem kući."

"Vodim seksi dnevnik u koji zapisujem sva svoja iskustva, dobra, loša, zabavna, romantična pa čak i ona katastrofalna. Kad osetim da mi veza ulazi u rutinu čitam ga i podsetim se koliko mogu da budem dobra."

Solo akcija


"Ne odričem se masturbacije ma kako dobar seks bio u vezi. To vreme 'samo za mene' održava me živom. Malo je sebično ali garantuje da ću ostati povezana sa svojim potrebama."

"Gledam sebe golu nakon tuširanja. Ponekad se čak gledam u ogledalu dok se samozadovoljavam. Ti trenuci mi pomažu da se setim kako moje telo nije tek vešalica za odeću nego je senzualno, poželjno...."

Preko potrebni dodaci


"Neki uvek sa sobom imaju pepermint, a ja đumbir. Pre dejta pojedem malo. Osvežava me spolja i iznutra, a neki tvrde da je on afrodizijak."

"Svoje seksi igračke ne čuvam samo za sebe."

Fantastična predigra


"Kad vidim da moj dečko ne planira da napravi prvi potez ja sam ta koja inicira seks."

"Gledam ga pravo u oči tokom čitavog sastanka. Oseća da sam fokusirana samo na njega i postaje nestrpljiv da stignemo negde gde ćemo biti sami."

"Ljubljenje je predigra za predigru."


"Volim da budem na njemu dok mu pružam oralni seks tako da i ja dobijem ono što želim. 69 zvuči poznato? Samo se malo više nagnem napred tako da mogu kontrolisati šta radi. To je odličan način za podučavanje dečka koji nije vešt u oralnom seksu."

Glavni događaj


"Ponekad uživam u zločestim pričama tokom seksa. Pogotovo kad sam s novim dečkom i ne poznajemo se dobro. To me uzbuđuje i uz to saznajem šta on voli, a on šta ja volim. Sve je zanimljivije i nikad ne znaš u kom smeru će se sve razviti."

"Volim muškarcu da dam do znanja da je na dobrom putu. Ponekad to čuju i komšije, ali zašto ne podeliti sreću i s drugima?"

"Nikad ne odbijam seks. Možda to zvuči loše ali u vezi sam godinama i odbijam da uđem u klub žena koje se izvlače zbog umora i glavobolje. Kad sam umorna manje sam aktivna ali samo u početku. Zagrejem se kako uzbuđenje raste."

"Sve ću isprobati barem jednom. Ako mi je prva reakcija na njegov predlog odbojnost, ponekad i gađenje, to je znak da se treba da se nateram da to isprobam. Ne mogu naučiti ništa novo ako izbegavam neuobičajene stvari."

"Pobrinem se da stvar potraje dovoljno dugo pomoću 'stiska'. Obgrlim koren njegovog penisa palcem i kažiprstom i napravim pritisak. To ga usporava i daje meni više vremena za užitak."

"Držim oči otvorene s vremena na vreme. Volim se povezati na taj način s partnerom pa čak i kad on ima zatvorene oči to mi pomaže da uživam u trenutku."

"Smejem se u krevetu. Dobar seks me čini srećnom. Zašto to ne pokazati?"

Izvor: cosmopolitan.hr

Нема коментара:

Постави коментар