MENI

"Naša stvar": Cela Srbija u jednom spotu (VIDEO)

Posle višenedeljnog snimanja spota, u kojem je učestvovalo više od 100 muzičara, pesma ”Naša stvar” je konačno dostupna svima koji žele da je čuju i da u njoj uživaju u svim prilikama – od druženja sa prijateljima, kumovima, do svih onih slavlja koja volimo i na koja smo ponosni.




Brojnim TV i radio stanicama širom zemlje, Youtube-u, svi zainteresovani moći će pesmu „Naša stvar” da poslušaju i besplatnim preuzimanjem sa adrese: www.nasastvar-jelenpivo.rs.

Spot za pesmu sniman je u 11 gradova širom Srbije poput Beograda, Novog Sada, Kikinde, Vranja, Niša, Kruševca, Uba, Apatina, Bora, Požege i Raške.

„Večeras pevajte sa nama, svirajte za nas, svi za istim stolom, svi u isti glas...” samo je deo pesme „Naša stvar” koju je odsviralo dvanaest odabranih bendova, svako na svoj način kako bi se u pesmi što verodostojnije predstavila cela Srbija.

Evo i kompletnog teksta pesme.

”Naša stvar”


Večeras pevajte sa nama, svirajte za nas,
Svi za istim stolom, svi u isti glas,
Jer nama treba taman kol’ko treba,
A sve ovo naše je od asfalta do neba.

Duša nam je teška, al’ je velika,
Slavićemo život, slaviti doveka,
Živi bili ostali, još jedno popili.

Ajde kume ustani, pa ti si moje najbolje,
Bog nas čuva s neba, na zemlji ti me čuvaš.
Kao čovek ja te izabrao, kao klinac te zavoleo,
I kada se živelo i kada je život boleo.

A žene ljubili smo mi i ljubav gubili smo svi,
A ljubili smo tako da nas nikad ne zaborave,
I dame i lepotice i najbolje drugarice,
Da nam samo jedna, ona prava, žena ostane.

Mi se svega setimo danas kad se sretnemo,
Jer nama nije važno ko i šta je postao,
Samo važno je, nama najvažnije je,
Da si onaj isti čovek ostao.

Bogatiji od kralja, jer sa kraljevima sedim,
Koliko prijatelja imam, ja toliko vredim.

Duša nam je teška, al’ je velika,
Slavićemo život, slaviti doveka,
Živi bili ostali, još jedno popili.

Нема коментара:

Постави коментар