MENI

Istovremeno imao vezu sa 17 devojaka!

Muškarac koji je poznat po prezimenu Juan iz grada Čangša konačno je razotkriven u martu kada je svih 17 devojaka (starosti između 20 i 40 godina) saznalo jedna za drugu. Naime, pošto su čule da je imao manju saobraćajnu nesreću, sve su pojurile u bolnicu da budu pored njega...

Jedna od devojaka je rekla: “Bila sam s njim u vezi godinu i po dana. Nakon što sam čula da je imao nesreću, mnogo sam plakala. Međutim, kad sam videla da pristiže još lepih devojaka ispred njegove sobe, više nisam plakala”.

Žene su bile besne kada su saznale da su bile u vezi s istim čovekom i napravile su grupu za onlajn četovanje pod nazivom “alijansa osvete” u kojoj su delile detalje o vezi s Juanom.

“Već smo dobili sina. Šta sad da radim? Više ga ne volim, ali volim svog sina”, rekla je Vong Feng, jedna od Juanovih žena.

Kineski mediji izveštavaju da je Juan od devojaka tražio novac, nekad i velike sume i to svakog meseca, a jedna ga je finansijski izdržavala punih devet godina. Upravo zbog toga on je optužen za prevaru.

News.com.au

Нема коментара:

Постави коментар