MENI

Kako da vaspitate dete da postane milijarder

Edgar Indžap Sia II (26) jedan je od najbogatijih ljudi na Filipinima i bio je najmlađi milijarder na Forbsovoj listi najbogatijih u Aziji 2016. Indžap (26) je osnovao Mang Inasal lanac restorana brze hrane i prodao ga za milijarde. U svojoj novoj knjizi "Principi života" otkriva savete koji će roditelji pomoći da odgaje buduće milijardere.

stevepb / Pixabay



Budite uzor svom detetu

"Kao druga generacija potomaka imigranata, moji roditelji su se mučili, ali su mojoj braći i sestrama i meni usadili vrednost vrednog rada i ličnog integriteta. Svojim očima smo gledali kako njihova posvećenost gradi njihov biznis ciglu po ciglu i kako je svaki njihov potez uticao na konačni ishod. Moj preduzetnički duh nastao je dok sam gledao svoje roditelje kako sami sve postižu", piše Indžap.

Dajte deci odgovornost

Radeći u prodavnici svojih roditelja od osme godine života, Indžap je pokazao izvanredan talenat za trgovinu. Jedan od njegovih zadataka bio je da zatvara kesice sa slatkišima i šećerom.

"Koristili smo sveću, kako bismo zapečatili kesice prilikom prepakivanja", kaže on.

"Na moj predlog, počeli smo da koristimo mašinu za zatvaranje plastičnih kesa, što je bila mala promena, ali je poboljšala naš posao".

Prvi korak ka bogatstvu je vredan rad i trud, a ne novac

"Moji roditelji nisu bili bogati kad su počinjali", objašnjava Indžap. "Kad su počeli da podižu porodicu i mnogo godina posle toga, morali su da se debelo potrude za sve što su imali. Mislim da sam od njih podsvesno usvojio mnogo toga o vođenju biznisa".

Istu radnu etiku primenio je kasnije u životu.

"Na početku smo retko spavali. Godinama nismo otišli na odmor", kaže, prisećajući se početaka u Mang Inasal-u.

Naučite decu vrednostima, koje će ih učiniti stabilnim


To što je u 33. godini postao milijarder, možda je moglo da mu "udari u glavu", ali nije, jer je vaspitan drugačije.

"Takav novac može da vas izgradi ili slomije", kaže on. "To je lakmus papir vaše ličnosti, karaktera, samosvesti. Zahvalan sam vaspitanju koje su nam roditelji usadili, koje mi je omogućilo da ostanem zaokružen i s obe noge na zemlji".

Нема коментара:

Постави коментар