MENI

Lekari savetuju: Kako sniziti pritisak na prirodan način

Ukoliko imate problem sa hipertenzijom, ne morate odmah da posegnete za lekovima. Lekari Poliklinike "Inter tim", preporučuju da probate prvo sa hranom. 

Ilsutracija: 


Beli luk


Beli luk sebi sadrži sumporna jedinjenja koja opuštaju i proširuju krvne sudove, čime oslobađaju pritisak i pomažu da šećer kroz organizam efikasnije prolazi. Dodatne prednosti belog luka u svakodnevnoj ishrani su i tome što smanjuje i LDL odnosno loš holesterol, masti u krvi i odličan je borac protiv virusa, bakterija i gljivica u organizmu.

Karanfilić

Kao i cimet, i karanfilić je odličan izvor fenola, ali i antioksidanata i time odličan prirodan izvor sastojaka koji snižavaju krvni pritisak. Pored toga, karanfilić podstiče bolji rad digestivnog trakta, eliminiše potencijalno štetne bakterije iz organizma i pomaže da se hrana efikasnije obradi.

Cimet

Cimet sadrži veliku količinu fenola - jedinjenja za koje je dokazano da stabiliše šećer u krvi, podstičući insulin na normalan rad.

Izbacivanje soli

Ovo značajno pomaže kod snižavanja visokog pritiska. Smanjen unos soli možete postići tako što ćete redukovati unos suhomesnatih proizvoda i gotove prerađene hrane, koja inače obiluje ovim začinom. Isto tako, ograničite soljenje kod pripreme svakodnevnih obroka.

Paradajz

Paradajz sadrži jedan od najsnažnijih antioksidanata - likopen, koji pomaže u zaštiti srca od infarkta, suženja krvnih sudova i visokog pritiska, ali i poboljšava celokupno stanje organizma. Za što bolji učinak, pored konzumiranja u sirovom stanju, preporučuje se da se pije (nesoljen) sok od paradajza.

Izvor: Novosti

Нема коментара:

Постави коментар