MENI

Ovih 10 navika nam crpe energiju

Jedan od najučinkovitijih načina da povećate svoju produktivnosti je da se rešite navika koje vam crpe energiju.


Pixabay
Brinete o stvarima na koje ne možete uticati

Brigom oko stvari na koje ne možete uticati nećete postići baš ništa. Ne možete uticati na odluke Vlade ili na nesrećne događaje. Sve što možete je odlučiti kako dalje.

Teško je osloboditi se konstantnog "kvocanja" vašeg uma, ali ako prihvatite stvari koje se događaju, uštedećete mnogo energije i mentalnog prostora.


Perfekcionista ste

Ne može, i neće, sve uvek biti savršeno. To je neizbežno.

Nemojte biti opsednuti savršenstvom. Izaberite bitke koje ćete voditi. Imaćete više energije i biti motivisaniji.


Brinete tuđe brige

Ljudi će se uvek žaliti na nešto. Ako se uhvatite u mrežu brige o stvarima za koje vas zapravo nije briga, iscrpićete se.

Zamorno je slušati negativne ljude. Izbegavajte situacije u kojima to morate. Ne dajte da vas uvuku u svoje žalopojke i prepirke za koje ne marite.


Pomažete ljudima koji ne žele pomoć

Neko koga volite možda prolazi kroz teško razdoblje. Važno da im date podršku. Ali i da shvatite kako ih ne možete promeniti.

Iscrpljujuće je biti podrška nekome u teškim situacijima. Ako ste već odlučili da pomognete, to je vaše pravo. Ali, u situacijama u kojima ne možete pomoći, i ljudi ne žele vašu pomoć, apsurdno je raditi to.


Poklanjate previše pažnje onom što drugi ljudi govore i rade

Reči i dela drugih ljudi mogu nas "srušiti". Iako ponekad iz ponašanja drugih možemo naučiti vrednu lekciju, u većini slučajeva jednostavno gubimo vreme tražeći u njemu nešto čega nema.

Male stvari često su nevažne. Ako baš morate znati što je neko mislio - pitajte ga.


Provodite vreme s ljudima koji vas iscrpljuju

Okružite se ljudima koji vas podižu i koji će vas prihvatiti onakvima kakvi jeste.


Radite posao u kojem ne uživate

Naravno da neće svaki dan na poslu biti bajkovit. Ali, ako nikako ne uživate u poslu, a ne radite ništa da promenite situaciju, imate problem.

Na poslu provodite 40 sati nedeljno. Često i više od toga.

Osam sati dnevno raditi nešto što vas iscrpljuje izrazito je neproduktivno.


Preskačete vežbanje

Lako je ostati u krevetu pola sata duže umesto obaviti jutarnju fiskulturu. Ali, time pogoršavate stvari.

Vežbanjem podižete endorfine koji vas čine srećnijima i zdravijima.


Razmišljate o nesretnim događajima iz prošlosti

Zakačiti se za prošlost zaista nije teško. Ali, neprestano razmišljanje o prošlosti samo će vam oduzeti motivaciju da nešto preduzmete sad.


Ne znate reći 'Ne'

Svi imamo potrebu da ugodimo ljudima oko sebe. Zato je tako teško reći "Ne". Ponekad, ipak, moramo izaći iz naše ugodne zone.

Ako ne govorite ne, moglo bi vam se dogoditi da budete odgovorni za mnogo toga za što ne želite biti odgovorni.

Naučite reći 'Ne'.

izvor: N1

1 коментар:

  1. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    ОдговориИзбриши