MENI

Privucite novac i uspeh ovim moćnim afirmacijama

Većina ljudi danas ima manjih ili većih finansijskih problema, ograničenja, neispunjenih materijalnih želja i čežnji. Umesto da mislimo o nedostatku,, uvek je mudrije misliti i izgovarati pozitivne afirmacije o novcu, obilju i blagostanju.

Pixabay

Ovih nekoliko lepih afirmacija, iz knjige Josefa Marfija "Moć vaše podsvesti" u tome će vam pomoći.

Kruženje novca

Novac zauvek slobodno kruži u mom životu i uvek preostaje božanski višak.

Uspeh

Beskonačna inteligencija vlada i čuva sve moje finansijske transakcije i šta god preduzmem, uspeću.

Zaštita

Zaštitnička prisutnost koja vodi planete na njihovoj putanji i čini da sunce sija, čuva moj dom, moj posao i sve stvari koje mi pripadaju. Bog je moj zaklon i utvrđenje. Moj posed siguran je u Bogu. To je predivno.

Beskonačan izvor 

Bog je moj izvor. Daje mi sve što mi je potrebno. Njegova bogatstva teku kroz mene slobodno i obilno. Zauvek sam svesna svoje prave vrednosti. Slobodno koristim svoje talente i predivno sam, božanski, namirena. Hvala ti, Bože.

Нема коментара:

Постави коментар