MENI

Legendarne izjave iz Alana Forda: Ko spava, nije budan!

Legendarni strip, prepoznatljiv i po isto takvim citatima koji nas oduševljavajuu već dovoljno dugo... da smo neke možda već i zaboravili. Red je podsetiti ih se!


 Alan Ford je talijanski komični strip kojeg su stvorili scenarist Luciano Secchi, pseudonim Max Bunker i crtač Roberto Raviola, pseudonim Magnus. Radnja stripa odvija se u New Yorku, a ovo su neke od legendarnih izjava Broja 1, Alana Forda, Bob Rocka, Sir Olivera, Grunfa, Jeremije i drugih likova u stripu, u autentičnom izdanju u kome su se stripovi pojavljivali u bivšoj Jugoslaviji, u izdanju zagrebačke Vjesnikove press agencije (prethodno Romani is tripovi).

  • “Bolje živjeti 100 godina kao milijunaš, nego 7 dana u bijedi.”
  • “Nije važno sudjelovati, važno je pobijediti.”
  • “Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti.”
  • “Tko spava nije budan.”
  • “Naoružaj se i bježi.”
  • “Bolje nešto od nečega, nego ništa od ničega.”
  • “Ako želite pobijediti u trci, morate prvi proći kroz cilj.”
  • “Ne predaj se nikad, osim kad moraš.”
  • “Alane, bjež’mo, njih je dvojica, a mi smo sami!”
  • “Prokletstvo, ovaj zid je gladak poput glatkog zida.”
  •  “Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo – stranka istine”
  • “Ovdje počiva onaj koga više nema.” (epitaf)
  • “Ovdje ležim ja a stojiš ti, a bilo bi bolje da ležiš ti a stojim ja” (epitaf)
  • “Mene će najviše pogoditi moja vlastita smrt!”
  • “Bolje biti bogat nego ne biti.”
  • “Kupite cvijeće voljenoj ženi, ali ne zaboravite i na vlastitu.”
  • “Poznati sicilijanski odvjetnik tvrdi da je sve to plod policijske mašte.”
  • “Ne vjeruj ženi koja laže.”
  • “Tko hoda ne trči.”
  • “Ko leti, vrijedi, ko vrijedi, leti, ko ne leti, ne vrijedi.”
  • “Bolje izdati knjigu nego prijatelja.”
  • “Ovdje leži, ne bježi jer nije svježi.” (epitaf)
  • “Možda po nacionalnosti nizozemac, al’ preci su mu sigurno bili francuzi.”
  • “Za domovinu ću dati sve, pa čak i nokat.”
  • “Ulaz slobodan, izlaz se naplaćuje.” (napis nad kinom)
  • “Halo, Bing, kako brat? Ukrao auto, a onda mu ga zdipili na prvom parkiralištu? Kakva vremena…”
  • “Udijelite sirotom starcu bez nogu koji nema novaca ni cipele da kupi.”
  • “Bolje taktički uzmak nego krvavi poraz.”
  • “Bolje piti vodu nego naftu.”
  • “Bolje kukavički pobjeći nego junački poginuti.”
  • “Bolje ispasti budala, nego ispasti iz vlaka.”
  • “Natpis iznad kina: Ulaz-slijepi 50 centi, gluhi 50 centi, slijepi i gluhi 1 dolar!”
  • “Tko izgubi dobitak dobije gubitak!”
  • “Ima li koga? – Ovdje nema nikoga! – Ako nema nikoga, ko ste onda vi? – Ja nisam onaj koga vi tražite! – A otkud vi znate koga ja tražim? – A otkud vi znate da ja ne znam koga vi tražite?”
  • “Jedna lasta ne čini proljeće, a kamoli dvije.”
  • “Halo, Bing, kako brat? Pokrao dijete od 7 mjeseci i dobio 7 mjeseci? Baš momče nema stila…”
  • “Halo, Bing, kako brat? Ušao u zatvor, pa opet izašao? Šta ćemo, svaka familija ima crnu ovcu…”
  • “Halo, Bing, kako brat? Uhvatio maglu? Pa zar se i time bavi?!?…”
  • “Halo Bing, kako brat? Kako je završila afera sa kokicama?!…”
  • “Dolje oni živio ja” – grafit na zidu
  • “Evo ti jedna lijepa novčanica od 50 dolara! Portir: Hej, pa ona je odštampana samo s jedne strane! Sir Oliver: Pa onda ti vrijedi samo 25 dolara, tupane!”

Нема коментара:

Постави коментар