MENI

Srpski hirurg napravio besplatnu audio knjigu za pacijente o proširenim venama

Dr Dario Jocić, vaskularni hirurg, napisao je prvi Vodič za pacijente o proširenim venama, sada dostupan i u formi audio knjige. Slušaoci će lako prepoznati mekan i staložen glas naracije, jer je knjigu čitala naša poznata glumica, Ljiljana Blagojević.

Screenshot

Proširene vene su izuzetno raširena bolest krvnih sudova. Procenjuje se da oko trećine opšte populacije ima ovaj problem. Iako nije smrtonosna, ova bolest postepeno napreduje i, s vremenom, ozbiljno narušava kvalitet života. Može dovesti do ozbiljnih komplikacija, poput stvaranja krvnih ugrušaka i otvaranja venskih rana na koži koje sporo ili nikako ne zarastaju.

„Vodič za pacijente: „Korak do rešenja – sve o proširenim venama i kako ih se rešiti“ nastao je na osnovu pitanja koja su mi pacijenti najčešće postavljali u ovih dvadesetak godina, koliko se bavim operacijama vena. Nastao je iz želje da se ljudima približi ova tema i pomogne oko nedoumica i zabluda. Takođe, kod nekih ljudi je strah od operacije i te kako prisutan, pa je svrha knjige da im pruži što više detalja o vrstama operacija, načinu izvođenja, periodu oporavka, rizicima i koristima od ovih intervencija“ rekao je dr Jocić, dodavši da je knjiga besplatna i dostupna u dva formata, kao elektronska knjiga u PDF formatu i kao audio materijal.

„Osnovni cilj ovog Vodiča je edukacija ljudi o proširenim venama i načinima lečenja“ naglašava dr Jocić.

„Kad mi je dr Jocić predstavio ideju audio knjige i zamolio da je ja pročitam, najpre sam se zapitala- zašto baš ja? Ali onda mi je ojasnio da ova bolest malo češće pogađa žene nego muškarce, kao i da se komplikacije i pogoršanja javljaju u zrelijim godinama, tako da bi osoba poput mene, zapravo, mogla da predstavi knjigu na najverodostojniji način. Bilo mi je zadovoljstvo da učestvujem u ovom projektu, između ostalog i zato što je ovo prva audio knjiga za pacijente na srpskom jeziku ikada. Takođe, zato što je besplatna i, samim tim, svima lako dostupna“, izjavila je glumica Ljiljana Blagojević.

Svoj besplatni primerak audio knjige možete poslušati i preuzeti na podcast platformi Spotify.

Нема коментара:

Постави коментар