Ilustracija: Geralt / Pixabay |
U suštini, News feed je kombinacija fotografija, video-snimaka i članaka koji se pojavljuju na Facebooku, a zasnovani su na interesovanjima korisnika.
I dok su se na dobrom starom News Feedu pojavljivale stvari koje su korisnici lajkovali, drugi News Feed će služiti za istraživanje stvari koje bi mogle da ih zanimaju, ali ih još nisu lajkovali.
Korisnici će putem njega takođe moći da stupaju u interakciju s ljudima koji im još nisu postali prijatelji.
Drugim rečima, sekundarni News Feed bi služio kao stranica s preporukama, kako bi korisnici istražili nove stvari koje se trenutno ne nalaze u njihoovm društvenom krugu, piše TheLadBible.
S obzirom na to da su i korisnici Androida i iOS-a već počeli da primećuju da im se pojavljuje dodatna opcija, pretpostavlja se da neće proći dugo pre nego što svi dobiju priliku da zavire u novi, presonalizovaniji izgled svog News Feeda.
Нема коментара:
Постави коментар