„Stalno isprobavamo nove stvari, menjamo dizajn i način rangiranja postova kako bismo istražili načine da unapredimo ‚Fejsbuk‘. Neke od novina kao što su reakcije na postove, video uživo i GIF prihvaćene su veoma dobro i postale su globalno dostupne“, naveo je Adam Moseri koji je zadužen za „njuz fid“ u „Fejsbuku“.
Međutim, kako je navedeno, neke novine ne pokažu rezultate i one se odbacuju. Među njima je i „eksplor fid“.
Testiranje je počelo u oktobru 2017. godine u šest zemalja. To su bile Srbija, Slovačka, Bolivija, Gvatemala, Kambodža i Šri Lanka. Cilj je bio da se na odvojenim mestima prikazuju objave prijatelja i stranica.
„Fejsbuk“ je zaključio da ljudi ne žele dva odvojena „fida“, a ankete su pokazale da su korisnici manje zadovoljni i da im to nije pomoglo da se bolje povežu sa prijateljima i porodicom.
„Uvek težimo tome da pomognemo ljudima da se povežu i da dobiju informacije koje su releveantne za njih. Testovi su nam omogućili vredna zapažanja o tome i nastojaćemo da unapredimo ‚njuz fid‘“, zaključio je Moseri.
Нема коментара:
Постави коментар