PRE SVEGA

Od sada SAMO NOVI FACEBOOK, stari se gasi, stigla i najtraženija opcija

Promena Facebook dizajna dolazi u trenutku kad kompanija Facebook nastoji da spoji Messenger i Instagram, ali i Messenger i WhatsApp aplikacije, koje će na kraju biti spojene u jednu platformu. 
Što se promena dizajna tiče, novi Facebook naglasak stavlja na prozračnost i lakšu tj. veću preglednost. Novi redizajn Facebook interfejsa za veb je jednom rečju MASIVAN, a osećanja, koja izaziva pomešana. Nekako, podseća na aplikacije Google-a, koja “fura“ flat tj. čuveni pljosnati, slojeviti dizajn, zaobljene ivice i dosta belina.

Dok smo ranije na Home delu imali četiri "vertikale" - Shortcuts, sam sadržaj Feed-a, reklame i stranice, kao i kontakte, sad ih je samo tri.

Prečice su "razvučene" preko trećine ekrana, zbog čega sadržaj na Feed-u deluje zbijeno, a kontakti, podsetnici i sponzorisani sadržaj nalaze se skroz desno, jedni iznad drugih.

Sadržaj je jasnije izdvojen i tzv. “layout“ definitivno izgleda poput hibrida Instagram i Twitter društvene mreže za veb interfejs. Font je krupniji, jasniji i lakše se čita, dok je svuda okolo toliko belina da je jednostavno navići se na njih ili na sivi prostor, svejedno, u prvih nekoliko sati korišćenja.

Trebalo bi da čistiji interfejs ubrza učitavanje Facebook-a, ali taj utisak ćemo morati da potvrdimo tek kasnije, kad svi testovi budu gotovi i kad sistem bude “terao“ samo novi izgled.

Sa redizajnom se uključuje i Dark Mode.

Kompanija Facebook potvrdila je da sadašnji dizajn stranica ide u penziju.

Pa, kako vam se čini novi Facebook dizajn?

Нема коментара:

Постави коментар