Pixabay |
O tome kakva će biti prava potrošača, Irini Reljin, pomoćnica ministra za elektronske komunikacije i poštanski saobraćaj, rekla je za Infobiz da se očekuje da zakon bude u jesenjoj skupštinskoj proceduri usvojen.
"Ono što je nama važno jeste da što pre bude usvojen zato što naša čitava industrija čeka i možda zbog toga imamo neke određene gubitke", dodala je.
Reljin kaže da je u ovaj zakon uneto oko 80 odsto novina. Jedna od njih je zaštita potrošača prilikom raskidanja ugovora sa operatorom.
"Korisnik ima pravo da raskine ugovor u bilo kom trenutku, pritom su obaveze koje je dužan da obavi specificirane. Ukoliko ste recimo koristili popust za interenet za 24 meseca vi ne isplaćujete taj ostatak koji niste potrošili. Kada je u pitanju neka oprema koju ste dobili, onda ste dužni da platite maloprodajnu cenu uređaja. Operatori su sada u obavezi i da ponude zaštitu dece. Zatim, ukoliko imate neke sporove sa operatorom imate mogućnost van sudskih sporova i to obavlja regulator", pojasnila je.
Upitana zbog čega je Zakon o elektronskim komunikacijama do sada bio u suprotnosti sa Zakonom o zaštiti potrošača, Reljin je rekla da je on donet 2014, a Zakon o zaštiti potrošača malo kasnije.
"Mi nismo imali obavezu, a nemamo je ni sada da to učinimo, ali smatramo da je potrebno da to uskladimo i pojasnimo", dodala je ona.
021.rs
Нема коментара:
Постави коментар