MENI

Srbiji preti nestašica Božićnih SMS poruka u stihu

David Castillo Dominici / FreeDigitalPhotos.net
Uoči Božića, postpaid i prepaid korisnici usluga mobilnih operatera su u panici kakva nije zabeležena od dolaska mobilne telefonije u Srbiju. Postoji opravdana sumnja da ove godine neće biti poslata ni jedna originalna poruka u stihu, jer su sve ispucane prošle godine, javio je Njuz.net

- Uoči ovog Božića, korisnici masovno pretražuju internet u nadi da će naći neku poruku koju prošle godine nisu poslali ili primili. Zato smo razmišljali da pokrenemo nagradni konkurs za novu poruku u stihu, kako bismo i u nedelju u 23:59 mogli da napravimo nezapamćenu dobit od poslatih poruka – rekao je Jensen Petrović, PR menadžer kompanije Telenor.

U nadi da će pronaći neku novu poruku, korisnici u Google upisuju razne ključne reči poput “badnjak gori”, “Hristos”, “XPUCTOC”, “srcem celim”, i mnoge druge.

- Pokušao sam ama baš sve! I na Google, i na Yahoo, čak sam pretražio detaljno i www.b92.net, ali nema ništa! Ne znam šta ću poslati svima iz imenika – rekao je Nemanja Jovetić, student rudarsko geološkog fakulteta.

Nestašica Božićnih poruka u stihu je i na inostranim portalima, a vlada je nemoćna u rešavanju ovog problema.

- Državne rezerve poruka u stihu su potrošene prošle godine, kada je bivši ministar za infrastrukturu na badnji dan poslao svojoj prijateljici preko 1000 poruka u stihu – rekao je Milutin Mrkonjić, ministar saobraćaja.

Prema njegovim rečima, ove godine, članovi vlade štedeće na porukama u stihu, kako bi za sledeće godine bila povoljnija situacija.

Uroš Bogdanović, Njuz.net

1 коментар:

  1. Šest godina sam u braku s dvoje djece. Uvijek je bio dosadan, ali sad me je tamo upoznao. Nije često, ali dovoljno je da se unistim iznutra. Vrišti kako sam glup, kako sam glup, kako me nitko ne može podnijeti. Čudno je, gledao sam to tijekom godina, ali prije mjesec dana naišao sam na sipač ljubavne čarolije doctorosazeetemple235@gmail.com Pomogao mi je primijeniti ljubavnu čaroliju na supruga koji me napustio zbog druge žene i koji mi je muž vratio hvala vam, bez puno odgađanja, hvala izvrsni doktore, vaša ljubavna čarolija tako savršeno djeluje kada želite biti. Kontaktirajte ga na WhatsApp + 1 (301) 747-3442 ili ga dodajte e-poštom doctorosazeetemple235@gmail.com

    ОдговориИзбриши