MENI

FARMA: Ispala Tijana Macura - Petrojka

Iz duela sa Duletom Bogdanovićem deblji kraj, iako je pokazala odlično poznavanje života i običaja na selu, izvukla je glumica i pevačica Tijana Macura.




Kviz znanja nije bio dovoljan. Tijana je osvojla nešto više od 18 odsto glasova publike i tako postala prva učesnica četvrte sezone koja je napustila imanje u Lisoviću.

Tokom nadmetanja u znanju, za koje se Dule uopšte nije pripremao, a Tijana naučila čak 45 od 50 pitanja, saznali smo da se u Evropi gaji 277 rasa goveda, temperatura mleka posle muže ima 36 stepeni, tikvice se beru u maju, ovce su "trudne" 15 meseci...

Naravno sve je to znala Tijana i samo u jednom pitanju "omanula", ali joj znanje nije pomoglo da ostane iako je to jako želela jer "još uvek nije pokazala najbolje".

Duletova i Radojkina ćerka, Maja Bogdanović, kaže da njeni roditelji nemaju talenta za glumu, pa im možda i najteže padaju provokacije drugih učesnika, ali i da su posle 23 godine braka još uvek zaista romantični... "Srećna sam što su ostali jer bi mami bilo baš teško bez tate. Oni se nikad ne razdvajaju."

"Ja ne mogu da vam objasnim šta je to. Smrzla sam se u izolaciji, ali sam se tako odmorila i naspavala. Otišla sam na Farmu bez taktike. Jesam glumica, ali ovo nije film ili serija", prvo je što je Tijana rekla posle ispadanja.

Ona kaže da je Ekrem veoma interesantan i da ume da bude i veoma duhovit, ali je njen favorit za pobedu Danijel Alibabić.

"On je tako iskren i moralan. To što se zaljubio u Staniju je jedna druga strana medalje... Mnogo se promenio od prošle sezone", a potvrdila je i da su Sha i "mala" Jovana u ozbiljnoj romansi.

Pored toga, prvu nedelju obeležila je izjava Ere Ojdanića da je bio u vezi sa maloletnicom, ali publika ga nije nominovala za izbacivanje, kao i "okršaj" Saške Karan i Vesne Rivas.

Нема коментара:

Постави коментар