MENI

Haos u Velikom Bratu, moguć i fizički obračun!

Tenzije u kući Velikog Brata uskoro bi mogle da se završe i fizičkim obračunom! Nakon što je Maja otkrila da su Uroš i Ava imali seks došlo do žestokog sukoba, uvreda i umalo tuče između Uroša i Žarka.

Sve je počelo kada je kontroverzna pevačica Maja Nikolić rekla kako joj je kaskader Uroš Čertić priznao da je imao seksualni odnos sa starletom Avom Karabatić četiri puta.

- Uroš mi je priznao da je Avu kresnuo već 4 puta. Pitala sam ga jesi li imao nešto s njom, a on kaže: “Naravno, još prvo veče smo imali odnose, a posle još 3 puta” – prepričala je Nikolićeva.

Međutim, blizanci Stojanović kritikovali su kaskadera u ispovedaonici, kako su rekli, “zbog poniženja koje je Avi priredio Uroš činjenicom da je to Maji rekao”.

Jedan od njih dvojice, Žarko, sve ovo je ispričao Avi, nakon čega je jedva izbegnut veći sukob. Čuvši ovo, Ava je poludela, a potom je kaskader uleteo u sobu i pretio da će blizancima polomiti vilice.

- Debilčino francuska, gnjido jedna, nabošću te u glavu, slomiću ti lobanju ako još jednu glupost lupiš ovde i laž izmisliš, pa nek me kazne 100 puta. Odmah ću da te nokautiram, pička ti materina francuska ona mala. Još jednu laž i slomiću ti vilicu. Meni ne treba ni 500 ni 5 konja evra. Ko je koga je**o samo još jednom pisni i ubiću te. Ja sam tebe je**o prvo veće. Grljan ću da ti izvadim mame ti ga na***em – vikao je Uroš na Žarka.

Izgleda da je Maji Nikolić trebalo svega nekoliko sati da u kući izazove pravi haos. Podsetimo, nakon seksa sa Avom Uroš se ljubio upravo sa Nikolićevom.

Нема коментара:

Постави коментар