MENI

Kako da vam feng shui spasi ljubav?

Pravilnim rasporedom nameštaja možete podstaći da se stvari u vašem ljubavnom životu značajno poprave. Razmestite malo stvari po stanu i sve će se promeniti. Zvuči nemoguće? Mnogi praktikanti feng shuija smatraju da je ključ sreće u rasporedu nameštaja po kući.

Photo by Carlos Porto. FreeDigitalPhotos.net

Najvažnije je da u svom domu stvorite okruženje u kojem će energija nesmetano „teći“ - što je pojednostavljena verzija principa na kojima se temelji feng shui. Naime, prema svojoj okolini treba da razmišljate kao o „produžetku sebe“. Iako ga većina povezuje s istočnjačkim učenjima, feng shui je u smislu uređenja prostora prisutan u svim kulturama sveta, ali se mora priznati da su Kinezima od toga napravili nauku.

Zato kada odlučite da u pomoć pozovete feng sui kako bi vam procvetao ljubavni život za početak počistite sve u kući.

Bacite sve papiriće, stare kutije, okrnjene ili pocepane stvari. Garderobu koju ne nosite više od godinu dana uredno spakujte i poklonite. Ne zaobilazite ni podrume i tavane: podrum je vaša podsvest, a tavan unutrašnje biće.

LJUBAVNI ĆOŠAK
Jugozapadni i zapadni deo životnog prostora su područja ljubavi. Ono što treba da se nalazi u njima su zdrava biljka, par svećica, figurica dvoje zaljubljenih, par životinja koji u stvarnom životu simboliziraju vernost, crveni lampion ili sveća, crvena tkanina po mogućnosti svila. Ne preterujte sa simbolima - odaberite dva, tri i održavajte taj deo stana uvek čistim i urednim. Ako se osuši neki deo vaše biljke odstranite ga dijagonalnim rezom.

SPAVAĆA SOBA
Najviše pažnje obratite na jugozapadni i zapadni deo u spavaćoj sobi. Ukoliko je krevet uz zid na kom su i vrata, premestite ga na suprotnu stranu – sprečićete svađe i negativne emocije u vezi. Pokušajte da izbegnete i da krevet bude direktno preko puta ulaza u sobu. Najbolji položaj je dijagonalno u odnosu na vrata, tako da direktan upliv vazduha koji ulazi u sobu ne „udara“ u vašu ljubavnu postelju.
Ako je spavaća soba spojena s kupatilom neka vrata budu uvek zatvorena, a daska WC šolje uvek spuštena – izbećićete širenje otpadne energije. Pobrinite se i da spavaća soba služi isključivo za odmor, opuštanje i romantiku. Ne unosite posao. Izbegavajte da stavljate oko kreveta stare porodične fotografije – teško da ćete sa slikom prabake pored kreveta imati volje za noćne igrice.

UPARIVANJE
Proverite koliko je stvari u vašem „ljubavnom području“ upareno. Što više uparenih predmeta stavite u spavaću sobu, to ćete stvoriti više „parne energije“. Bilo da je reč o slikama ili posterima na zidu, svećama, cveću, kutijama za nakit, sve što držite u sobi neka bude u paru.

NAPRAVITE MESTA
Ima li u vašem životu, doslovno, mesta za drugu osobu? Ukoliko tražite partnera, napravite u svojem domu mesta za tu osobu. Kako? Ostavite pokoju praznu fioku, neka pored kreveta s obe strane bude noćna lampa, neka se krevetu lako prilazi s obe strane. Pošaljite jasnu poruku svemiru da u vašem domu ima mesta za dve duše.

PATKICE
Mandarinske patke su simbol vernosti i braka. One, kada pronađu partnera ostaju s njim do kraja života. Upravo zato je statua ili slika s ovim slatkim bićima u paru idealan ukras za vaš dom.
Osim patkica, mogu da posluže i divlje guske ili golubovi. Najbolje je da budu od poludragog kamenja, providnog ili ružičastog kvarca, turmalina ili crvenog korala. Nemojte da odaberete drvene patkice.

PROMENITE BOJE
Boja romantike je ružičasta, a boja strasti crvena. Naravno, to ne znači da trebate celu sobu da okriečite u ružičasto. Pokoji ružičasti jastuk, tepih i dve roze sveće učiniće svoje.
S crvenom ne treba preterivati. Ako ubacite previše crvene u svoj životni prostor, to bi moglo da podstakne raznorazne rasprave i prepirke. Ako imate crveni lampion u jugozapadnom delu sobe to će biti sasvim dovoljno. Ne postavljajte ga prenisko, neka bude u ravni grudi ili očiju.
(Mariota Vlaisavljević, Žena)

1 коментар:

  1. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem (+66 81 302 8552). Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    ОдговориИзбриши