MENI

Ivan Ivanović na prinudnom odmoru

"Veče sa Ivanom Ivanovićem" Prve TV ostaće u petak bez voditelja. U istom terminu će biti emitovana emisija "Veče bez Ivana Ivanovića", potvrdila je "Blicu" Slađana Paunović sa Prve televizije.

TV šou "Veče sa Ivanom Ivanovićem" je jedan od najgledanijih na našim prostorima. Voditelj emisije, Ivan Ivanović, otkrio je na svom Tviter profilu da ide na "prinudni odmor".

"Rešio sam i da malo odmorim ove nedelje, pa vas ostavljam bez epizode", napisao je Ivanović na svom Tviter profilu.

Posle brojnih reakcija njegovih fanova, Ivanović je "priznao" na Tviteru da je imao sukob sa pretpostavljenima.

"Sporečkao sam se malo sa mojima sa TV, a i umoran sam baš. On mi rekao nisi nezamenljiv, ja njemu zameni me i eto odmora", dodao je voditelj.

Naravno, nijedna vest o Ivanu ne može da zaobiđe pevačicu Jelenu Karleušu, pa je tako jedan od pratilaca Ivana napisao:

"Eto prave prilike da JK počne sa voditeljstvom!"

"Mislim da je vreme", bio je Ivanovićev odgovor.

Da li će se Ivan Ivanović vratiti u svoj šou na Prvoj televiziji biće jasnije narednih dana.

Нема коментара:

Постави коментар