MENI

Facebook ubistvo: Snimak na kojem muž ubija ženu kruži internetom

Snimak nezapamćenog Fejsbuk ubistva kruži internetom, a na njemu se može videti kako ubica Derek Medina ulazi u kuhinju u kojoj je ubio suprugu Dženifer koja ga je navodno mučila i tukla.




Kamere su zabeležile trenutak u kojem Derek u ruci drži pištolj kojim je zločin i počinjen. Ovo svirepo ubistvo ostaće zapamćeno po tome što je ubica fotografiju supruginog leša postavio na Fejsbuk?!

Derek (31) iz Majamija je policiji rekao da je ubio svoju ženu Dženifer jer ga je tukla i maltretirala.

"Idem u zatvor ili će me osuditi na smrtnu kaznu jer sam ubio svoju suprugu. Volim vas, nedostajaćete mi, čuvajte se, svi vi sa Fejsbuka. Uskoro ćete me videti u vestima. Žena me je tukla. Jednostavno više nisam mogao da podnosim njeno maltretiranje i zato sam uradio to što sam uradio. Nadam se da ćete me razumeti", napisao je Medina na svojoj stranici.

Policija je uhapsila Medinu nekoliko sati nakon ubistva, i preuzela brigu o njegovoj desetogodišnoj ćerkici, a fotografija ubijene Dženifer je skinuta sa Fejbuka. Derekov otac objasnio je da se ubistvo dogodilo nakon žučne svađe bračnog para. "Rekao mi je da je Dženifer na njega krenula nožem i da je on zato pucao", rekao je njegov otac.

Нема коментара:

Постави коментар