MENI

Farma: Potukli se Miki Đuričić i Marko Vanila (VIDEO)

Miki Đuričić i dj Marko Vanila su se potukli, a svađa je nastala zbog doručka. Marko je prišao Mikiju koji je bio kod peći i nešto mu je prebacivao: "Idi, pojedi sve!", rekao je Marko Mikiju, a potom je počela tuča.




"Evo vam ga rijaliti. Idem ja kući mojoj da se ja ovde zajebavam", govorio je besni Miki, dok se pakovao.

Marko je takođe bio van sebe:

"Šta bi mu sad radio. Kad izađemo, saznaću gde živi".

Marko se pred drugima pravdao:

"Ja prvi ništa nisam rekao. Šta sam kriv, samo sam rekao hoćeš: 'Ti da jedeš, pa da po 10. put kenjaš i onda me je udario u rame", pričao je Marko.

Njih dvojica su se potom smirili i ispričali se van kuće. Da li će im Zadruga oprostiti?

Sve u svemu, zaista nije dugo trebalo sadašnjim takmičarima na Farmi da naprave težak incident. Sledi epilog...

Нема коментара:

Постави коментар