MENI

Devojka koji doživi 50 orgazama dnevno!

Foto: YouTube
Onima koji ne mogu da dožive vrhunac to možda deluje primamljivo, ali Amandi Grejs 50 orgazama dnevno ne pričinjavaju nikakvo zadovoljstvo.


Ova dvadesetčetvorogodišnja devojka iz Amerike pati od retkog medicinskog poremećaja, zbog kog je konstantno seksualno uzbuđena i doživljava do 50 orgazama dnevno.

Njene nekontrolisane orgazme može izazvati bilo šta, pa čak i svakodnevne aktivnosti – od vožnje kolima do autobusa koji pravi preveliku buku.

"To može da se dogodi bilo gde, a ponekad se dešava da doživim pet orgazama za redom", kaže Grejsova. "To ne predstavlja nikakvo zadovoljstvo – pre je mučenje. Živim sa tim od svoje šeste godine".

Godinama, Amanda se sama suočavala sa poremećajem konstantne uzbuđenosti genitalija jer je bilo stid da se bilo kome poveri.

"Mogu da doživim 50 vrhunaca dnevno, a pet ili deset u periodu od samo jednog sata", kaže devojka. "To mi se dešava kada sam sa svojim prijateljima, na javnim mestima i strašno me je sramota. Na sve to, moram da se smejem i pravim da se ništa ne dešava".

Grejsova je zatražila stručnu pomoć, ali doživela je razočarenje zbog toga što neki doktori njen poremećaj smatraju "normalnim stanjem". Ipak, pronašla je i lekara koji bi možda mogao da joj pomogne.

"Dr Ehenberg mi je pomogao da naučim kako da orgazmi budu manje intenzivni, iako ih i dalje doživljavam. Pijem lekove kako bih smanjila uzbuđenost i radim vežbe koje mi pomažu da skrenem misli".

Možda ne izgleda tako, ali problemi sa kojima se suočavaju žene koje pate od sindroma stalnog seksualnog uzbuđenja su brojni – od toga da ne mogu da rade, do toga da vrlo teško pronalaze partnere.

Amanda Grejs imala je sreće barem sa ovim drugim. Već nekoliko meseci u vezi je sa dečkom koji joj, prema njenim rečima, prava podrška. Ono što nije baš sjajno je da Grejsova zbog svog poremećaja, a prema uputstvima lekara, neko vreme ne sme da ima seksualne odnose sa svojim dečkom.

Izvor: mondo.rs


Upoznajte mušakrca koji doživi 100 orgazama dnevno


Možda bi mu neko i pozavideo, ali Dejl kaže da je bukvalno zarobljen u svojoj kući zbog toga što gotovo neprestano ima erekciju. Od sindroma trajnog seksualnog uzbuđenja ovaj čovek pati od septembra 2012. godine, kada je povredio kičmu.


"Kada ti se dogodi da doživiš orgazam pred svojom decom ili na javnom mestu, što je zaista odvratno, ne poželiš nikada više da dostigneš seksualni vrhunac", priča ovaj 37-godišnji muškarac.

"Desilo mi se da sam doživeo orgazam u radnji, a kada se sve završilo, shvatio sam da 150 ljudi stoji oko mene i posmatra me. Zašto bih napuštao kuću kada mi se dešavaju takve stvari?".

Dejl inače živi u malom mestu u Viskonsinu, sa ženom Ejpril i dvojicom sinova od 12 i 11 godina.

Iako njegova supruga radi sve što može kako bi pomogla i podržala ga, Ejpril objašnjava da je zaista teško živeti sa tim.

"Borimo se svakog dana jer on zbog ovog sindroma ne može čak ni da radi, tako da je sve ostalo na meni", priča Dejvova supruga.

"Uznemirujuće je jer ne možemo da radimo stvari koje bi bračni parovi trebalo da rade i svađamo se zbog stvari koje ne bi trebalo da utiču na nas".

Ejpril dodaje da su, zbog Dejlove trajne seksualne uzbuđenosti, doneli odluku da spavaju u odvojenim krevetima, što je, kako kaže, potpuno frustrira.

Sindrom trajne seksualne uzbuđenosti koštao je Dejla mnogih prijatelja, a uticao je i na odnos sa njegovim sinovima.

"Trudi se da bude dobar otac našoj deci, ali oni jednostavno ne razumeju šta se dešava. On ne može da ih vodi na treninge, ne može da se igra sa njima i to im teško 'pada'", ispričala je Dejlova supruga.

Mnogi bi možda pomislili da upravo zbog njegove gotovo neprestane erekcije, Dejl i Ejpril često imaju seksualne odnose, ali nije tako. "S vremena na vreme vodimo ljubav, ali oboje nas frustrira to što zbog svog stanja ne mogu da 'stignem' do 'kraja'".

Dejl je zbog svog stanja posetio brojne lekare, u nadi da će neko moći da mu pomogne, ali to se još uvek nije desilo.

Ginekolog dr Dena Heris koja uglavnom radi sa pacijentkinjama koje pate od ovog sindroma, kaže da je Dejlovo stanje zaista ozbiljno. "Seksualna uzbuđenost može da bude divna, ali ono što Dejl doživljava to nije. U takvim slučajevima erekciju kod muškaraca često prate i bolovi".

Нема коментара:

Постави коментар