MENI

Istina o Sorajinoj diplomi

Foto: Foto: Instagram/SorajaOnly / mondo.rs
Soraja Vučelić navodno je ove nedelje hrvatskom listu "24 sata" dala izjavu u kojoj navodi da je od sada neće više zvati starletom, već diplomiranim psihologom, pošto je "nakon osam godina diplomirala i to na državnom fakultetu".

Isti list dodao je da Soraja još uvek neće tražiti posao u struci, jer ne vidi sebe kao "ozbiljnu i strogu profesorku u školi". Sa diplomom psihologije, Soraja (ili bilo ko drugi) u osnovnoj školi bi mogla da bude školski psiholog, a u srednjoj profesor psihologije.

Vučelićeva se oglasila na Twitteru i Facebooku, gde je demantovala da je uopšte razgovarala sa novinarima tog lista.

"Koliko drzak moraš biti i nepismen da izmišljaš neke glupe izjave u moje ime jer hoćeš da prodaš novinu na glupe naslove?! Niti sam ikome rekla da piše o diplomiranju, a ponajmanje sam dala bilo kome tu glupu izjavu da sam sada psiholog. Je l' teško ispoštovati jednim pozivom i pitanjem, ili sebi neko daje previše slobode da izmišlja u moje ime šta god mu padne na pamet! Kako vas nije sramota", napisala je Soraja.

Autor:

Нема коментара:

Постави коментар