MENI

Beogradjani otkrili: Najbolje ribe u krevetu su...

Kriterijumi su različiti, baš kao i želje i očekivanja. valjda posebno kada je seks u pitanju. Ali, na portalu jednog domaćeg dnevnog lista naišli smo na zanimljivo istraživanje koje je trebalo da apsolvira stvari - koje kriterijume mora da ispuni devojka da bi bila zaista savršena u krevetu.

.

1. Voli da eksperimentiše


Srđan kaže da mu nije toliko bitan fizički izgled, bar ne kada se nađu u krevetu. Mnogo je bitnije da ona bude otvorena za eksperimentisanje.

- Volim ja i običan seks, naravno, ali najbolje sam se provodio sa devojkama koje su file u fazonu sve da probaju. Doduđe, bitno je i da se vidi da ona u tome uživa, a ne da to radi samo da bi meni udovoljila - kaže on.

2. Majstorica za oralni seks


- Seks ko seks, ali meni je najbitnije da je oralni seks baš dobar. To je prosto neverovatno kolika razliak može da bude, mislim da devojke toga uopšte nisu svesne! Devojka s kojom sam imao najbolji seks u životu umela je da radi neke stvari koje ja sad ne znam ni da opišem... Rekla mi je da je to stvar vežbe. tako da... - zaključuje kroz smeh iskusni Beograđanin P. V.

3. Gipke devojke su najbolje


Ovo pitanje je malo zateklo Viktora, koji kaže da je svaka devojka "dobra na svoj način".

- Ali generalno bolji je seks sa devojkama koje su savitljivije, jer možete da isprobate više poza. I jako mi je bitno da nije iskompleksirana, jer ni jednom muškarcu nije seksi kad ona stalno ponavlja da je kao debela - mršti se on.

4. Samo da ima svoj stan!


- Najbolja je u krevetu ona riba koja ima svoj krevet, da ne moramo uvek nešto da se kombinujemo pošto ja još živim sa roditeljima pa je onda to problem... Osim toga mi je samo bitno da mije lenja, znači da nije od onih koje bi samo da leže... I eto, ja sam srećan čovek, to sam i našao - zaključuje Ivan.

5. Da nije stidljiva


Sve devojke su lepe, ali nisu sve dobre u krevetu, smatra Vladimir. Da bi to bile, moraju prvo da se otarase svih kompleksa.

- Najbolji seks u životu sam imao sa devojkom koja je bila niska i buckasta, ali je bila toliko samouverena da je u krevetu uvek sve prštalo. Znači, nema onoga "jao nisam obrijala noge" i tome slično. To baš ubija raspoloženje. Samo budite samouverene i bićete sjajne - poručuje on srpskim devojakama.

Autor: 24sata.rs

Нема коментара:

Постави коментар