MENI

Žene najzad priznaju: Da li je veličina bitna? (VIDEO)

Photo by Ambro. FreeDigitalPhiotos.net
“Kad sam bila mlađa, mislila sam da nije. Ali sad, kad sam starija, mislim da je veličina bitna”, navodi jedna od ispitanica koje su učestvovale u anketi "Cut Videa". Ali, da spustimo loptu: većina žena ipak je odgvorila da veličinu ne smatraju presudnom. A bitnije od nje je...



“Cut Video”, kolektiv koji se specijalizirao za tzv. društvene eksperimente, postavio je pripadnicama ljepšeg spola pitanje koje vjekovima tišti muškarce širom svijeta...

Cut Video” okupio je žene između 18 i 50 godina starosti, a većina je kao iz topa odgovorila da veličina definitivno nije previše važna i da je mnogo bitnije “šta muškarac s njim može da uradi”.

Međutim, nekoliko žena reklo je da je veličina i te kako važna.

“Kad sam bila mlađa, mislila sam da nije. Ali sad, kad sam starija, mislim da je veličina bitna”, navodi jedna od ispitanica.



Iako će muškarci i žene verovatno zauvijek biti zaokupljeni ovim pitanjem, čini se da su žene koje veličinu ne smatraju bitnom ipak u većini.

Muškarci, možete da odahnete. Osim ako žene to tvrde samo kako biste se vi osećali bolje…


Нема коментара:

Постави коментар