MENI

Video snimak masovnog silovanja tinejdžerke šokirao javnost

Policija Brazila radi na hapšenju više od 30 muškaraca osumnjičenih za silovanje tinejdžerke, kao i da su snimak silovanja postavili na društvene mreže.

Nickbar / Pixabay

BBC navodi da devojčica stara 16 godina veruje da su je drogirali kada je išla do svog dečka, nakon čega se probudila u nepoznatoj kući, okružena muškarcima.

Izdati su nalozi za hapšenje, a među osumnjičenima je i dečko tinejdžerke.

Kako se ističe, postoje oprečne informacije kako se zločin odigrao, ali veruje se da se masovno silovanje dogodilo tokom vikenda u siromašnoj zajednici na zapadnom delu Rio de Žaneira.

Napad na nju izazvao je onlajn kampanju protiv “kulture silovanja” u Brazilu.

Devojčica je policiji dala izjavu da se u nedelju probudila gola i prepuna povreda, kao i da je uspela da nađe put do kuće.

Nekoliko dana kasnije saznala je da su neki od osumnjičenih muškaraca postavljali slike napada na nju na Tviter. Osim toga, postoji i snimak od 40 sekundi, ali su profili tih ljudi ugašeni.

Tinejdžerka se u statusu na Fejsbuku zahvalila za podršku brazilske javnosti.

“Zaista sam mislila da će me pogrešno gledati. Svako od nas može da prođe kroz to jednog dana. Ne boli materica već duša jer okrutni ljudi moraju da budu kažnjeni. Hvala za podršku”, napisala je ona.

Njena baka rekla je za brazilske medije da su članovi njihove porodice videli snimak.

“Zažalila sam što sam gledala. Kada smo čuli za priču nismo verovali šta se događa. Ona nije dobro, veoma je zbunjena, ovo je veoma ozbiljno”, rekla je ona.

Ovaj zločin potpuno je šokirao Brazil, ističe dopisnica BBC-ja, dodajući da već postoje pozivi na proteste tokom narednih dana.

B92

Нема коментара:

Постави коментар